|
Kœre Amino. Jeg er på nuvœrende tidpunkt hjemme i danmark på sommerferie for at arbejde og hygge mig. Jeg er bor til daglig i UK hvor jeg lige er blevet fœrdig med min bachelor uddannelse indenfor business. Jeg har efter min bachelor uddannelse valgt at blive 1 år mere, og tage en Master i International Business, som jeg skal starte på her til aug. Nu er mit spørgsmål til jer alle sammen, om der er nogen der kender, eller har nogen legater som kan deles ud til en meget trœengende studerne. Mine studier er ikke ligefrem billige, og meget af det skal jeg selv betale £4000, dette har jeg det også helt fint med, da jeg mener at det gir mig nogen kompetancer man ikke kan få på en dansk uddannelses institution. Hvis i vil ha materiale tilsendt så skriv en PM til mig, og jeg vil sende information om studie sted og alt hvad i ellers ønsker. ønsker også meget gerne lidt rådgivning fra bruger som selv evt. har søgt legater. Jeg er også villige til at give noget igen hvis nogen ser dette som en ide, det kunne vœre rådgivning om markedet i UK da jeg har vœret bosiddende der i godt 2 år har jeg en vis kendskab dertil. PS: ønsker kun seriøse PM, da jeg ikke helst ikke vil dele mine private oplysninger ud til alle og enhver. På forhånd tak. Jesper rasmussen |
Søger Legater til min MSc International Business (UK)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem