Kære Aminoér Jeg er 25 år og uddannet ”Handelsassistent med speciale i Logistik, Spedition og Shipping/Speditør” med 5 års erfaring i transportbranchen. Jeg står i den situation, at jeg lige er blevet afskediget som speditør for et distributionsfirma, pga. firmaet overgår til Post Danmark. Indenfor transportbranchen er det meget svært at finde ”gode jobs” idet at det eneste parameter man konkurrerer på er ”Pris” I den forbindelse har jeg selvfølgelig haft en masse overvejelser omkring hvad der nu skal ske m.m.
Derfor tænkte jeg at I ”Aminoer” som altid kommer med gode råd – måske kunne hjælpe mig på vej. Jeg brænder for innovation og vækst, men mangler det rette ”produkt” kommer som skal blive mit iværksætterprojekt. Så indtil da – Hvad mener I jeg skal gøre ?
Jeg kunne godt finde på at tage en uddannelse igen, men vil ikke uddanne mig til arbejdsløshed, og det opdager jeg desværre flere og flere gør – også kan jeg jo ligeså godt blive i transportbranchen. Takker på forhånd for jeres SVAR :-) Mvh |
Ingen som vil svare?? Øv bøv