Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny computer

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 48
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg sidder og prøver at få et overblik over steder gode computer salgs steder på nettet. Leder efter sider hvor man kan købe computere som man selv kan konfigurere som man f.eks kan hos Dell, mm-vision og Apple

Jeg skal bruge en kraftig herre da den skal bruges til videoredigering og forhåbentlig noget after effects.

Nogen bud på nogle gode sider hvor dette kan lade sig gøre?

Mvh Rasmus

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 14:38

Stationær eller bærbar?

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 14:39
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 14:39

HP Envy som bærbar.

Mac 21/27 som stationær.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 14:56

Tak for jeres svar

Christian Bundgaard:
Stationær eller bærbar?
umiddelbart er jeg på udkig efter en stationær, men vil da også meget gerne se bud med bærbar

Tilmeldt 31. May 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:04

Først skal du jo beslutte dig for hvilket styresystem, du vil køre.

Jeg kører ren Apple, som du nævner. Og der finder du det ikke bedre end Apples egen hjemmeside. Dog skal man være opmærksom på, at hvis man vil opgradere ram osv., kan det gerne betale sig, at købe de dele separat fra andre steder og så selv klare udskiftningen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:07
Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 15:09

Sigurd Rubech:
Først skal du jo beslutte dig for hvilket styresystem, du vil køre.
I princippet ville jeg også gerne køre Apple, men da alle mine programmer er til PC har jeg valgt windows!

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 15:28

Hvis han skal bruge et kraftcenter, skal han ikke tage Apple, medmindre han er fan af deres produkter. Apple vælges ikke pga. af dens styrke, men på grund af mange andre ting, og nej det er ikke en start på en debat om Apple; jeg elsker selv Apple produkter.

Hvis du ved lidt om IT, vil jeg anbefale dig at bygge din egen. Jeg havde aldrig prøvet det før, men fandt en guide, købte dele for 11.000 og har nu mit eget kraftcenter. Derudover så køb aldrig "mærke"-stationære (Apple er en undtagelse). Hvis ikke du har mod på det, mener jeg bj-trading.dk tilbyder at samle de dele man køber hos dem for 500 kroner (skriv en mail). Tag forresten ikke fejl af deres hjemmeside, den er ikke den kønneste - de har på mange produkter lave priser.

Ellers er topdata.dk, sharkgaming.dk osv. fine valg (tag ikke fejl af at "gaming" indgår).

Mine råd til dit behov / ting der gør det hele lækkert

- 16 GB Ram

- i7 2600k (hvis ikke højere)

- SSD; de er dyre, men du kommer til at elske det

- Et enkelt semi-highend grafikkort

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 20:11

Christian Bundgaard:

Hvis du ved lidt om IT, vil jeg anbefale dig at bygge din egen. Jeg havde aldrig prøvet det før, men fandt en guide, købte dele for 11.000 og har nu mit eget kraftcenter. Derudover så køb aldrig "mærke"-stationære (Apple er en undtagelse). Hvis ikke du har mod på det, mener jeg bj-trading.dk tilbyder at samle de dele man køber hos dem for 500 kroner (skriv en mail). Tag forresten ikke fejl af deres hjemmeside, den er ikke den kønneste - de har på mange produkter lave priser.

Ellers er topdata.dk, sharkgaming.dk osv. fine valg (tag ikke fejl af at "gaming" indgår).

Mine råd til dit behov / ting der gør det hele lækkert

- 16 GB Ram

- i7 2600k (hvis ikke højere)

- SSD; de er dyre, men du kommer til at elske det

- Et enkelt semi-highend grafikkort

Jeg har aldrig prøvet at samle en computer selv, har skiftet HDD og sat ram i og det er så det, har altid ladet nogle andre samle dem for mig. Jeg har handlet en del hos BJ-trading faktisk, de har mange billige vare.

Tak for link, dem vil jeg kigge nærmere på.

Har et stykke tid overvejet at købe en SSD til min bærbar da det er den jeg bruger pt til mine opgaver, syntes dog den har lidt svært ved at håndtere HD film.

Det er en i7-720Q med 12 GB Ram, ikke verden bedste grafik kort tror jeg og så en laaaaangsom HDD

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)