Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer at sælge Navnesnak.dk!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en skøn lille infoside med alt om navne..

Jeg overvejer at sælge siden, da jeg også har åbnet en fin lille webshop med salg af Barselsgaver, og synes jeg får forsømt Navnesnak.dk lidt..

Hvor og hvordan gør jeg? HVIS jeg sælger den.. Laves der så en købs-kontrakt (Som på alt muligt andet når man sælger) hvor køber overtager ALT domæne, og siden? Ja og til sidst hvordan sætter jeg en pris siden?

Håber I kan hjælpe, er virkelig i tivivl.. Navnesnak er jo også mit lille hjertebarn.Crying

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 21:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Camilla,

Hvorfor sælge, når din side er super relevant for din webshop?

Jeg ville spekulere i hvordan jeg fik mine besøgende fra "Navnesnak" ind på webshoppen og ikke hvordan jeg kom af med den :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:25

Mickel Pedersen:

Hej Camilla,

Hvorfor sælge, når din side er super relevant for din webshop?

Jeg ville spekulere i hvordan jeg fik mine besøgende fra "Navnesnak" ind på webshoppen og ikke hvordan jeg kom af med den :-)

Hej, Jamen du har helt ret.. Ideen var også de passer godt sammen siderne. Men synes ikke jeg får lavet det på Navnesnak.dk jeg gerne vil. + Jeg gerne ville lave siden endnu mere proff. (Som jeg ikke selv kan men skal betale mig fra) Så faldt tanken lidt på at sælge den, da jeg synes ideen er god, og siden er godt besøgt.. Men er da hellere ikke 100% af klaret. ;o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 10:40

Kan kun give Mickel ret. Du har en god side der er superrelevant til din shop og du allerede har besøgende. Den ligger lige til højrebenet og endda endnu mere hvis du kobler en vinkel med børnetøj og ikke kun barselsgaver på siden...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)