Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris / Ros af ny webshop www.luxshop.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Har overtaget den webshop for noget tid siden. Nu har jeg fåat lavet nyt design osv.

 

Så vil gerne have lidt Ris / Ros. Kunne jo være at der var noget jeg hade over set.

 


Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Rigtig flot webshop du har fået op og stå der, der har charlie vist været heldig

Jeg tænkte dog lige på en enkelt ting. Nu når du har lækre mærkevarer (gucci fx), syntes jeg at du skal prale lidt mere med det. Du skal få logoerne op på siden, da det oftest virker mere troværdigt overfor kunden, hvis der ser et logo de kender.

Derudover er de nederste links (kundeservice, kontakt osv.) gemt lidt for godt, dem ledte jeg lidt tid efter.

// Jesper Skov

 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal få logoerne op på siden, da det oftest virker mere troværdigt overfor kunden, hvis der ser et logo de kender.

 

bare til info, så er overstående meget ulovligt hvis det er paralleimport... man må ikke bare bruge folks trademarks.

 

Med hensyn til siden, så syntes jeg faktisk den er meget pæn, tror dog den vil være lidt pænere, hvis du fjernede det hvide oppe i toppen, og så lod "banneret" være helt foroven.

 

 

Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Meget flot shop, den er overskueligt tillykke med den.

Det er meget lave priser du har, som regel når priserne er lave på luksus vare så er det kopivare, det er ikke tilfældet med dig vel?

www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Dejligt at for lidt Ris og Ros. Kan se at der er lidt at ændre på.

 

I må meget gerne komme med mere.  ;-)

 

Det er ikke kopivare. Det er ikke lovligt at sælge kopivare i DK eller EU.

Priserne er laver grundet at jeg har meget laver lokaleomkostninger end butikkerne, lønninger osv.

 

 

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..
Først of fremmest vil jeg sige det er en rigtig flot og overskuelig Shop du har, og farverne er de helt rigtige til en shop som sælger eksklusive ting.

Ang. logoerne, vil jeg både sige ja og nej...det er rigtig det skaber troværdighed og man er da heller i tvivl om hvad der bliver soglt, men det synes jeg nu heller ikke man er når du har valgt at placere en masse produkter på forsiden.

 

I banneret kan jeg se du har skrevet nogle ting nederst i venstre hjørne, men det er meget sværet at se hvad der står, og det samme det er galt med sloganet under Luxshop.

 

Det var alt for nu...:) good luck!

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Flot shop, enkelt og overskueligt!

Tillykke, jeg ved selv hvor stort et arbejde det er, er knap nok blevet færdig med min egen, som er mere over i living.
Good Luck! Og venlige hilsener
Angela
www.angelalund.com

 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det noget dropshipping/ procenter per salg, din side bygger på, sidden firmaet der ejer siden er et engelsk firma?

 

 

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Rigtig gode farver til en side som denne, må dog give ret i at teksten i banneret er alt for småt, er sådan nogle små ting som altid irriterer mit øje   :)

 

Men ser lækker ud ellers, tillykke med det 

Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Tak for alle de gode ider. Der er flere jeg vil se noget mere på. Men i er velkommer til at komme med flere.

Vil gerne have at site bliver 110 %.

 

Det er ikke dropshipping / affeliate eller noget andet.

 

Firmaet er engelsk fordi jeg ikke bor i DK.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)