Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit første video interview - tramp venligst yderst hårdt :-)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der kommet en masse dejlig feedback på teknikken. Er der nogen der har lyst til at smide et par ord omkring indholdet? :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 20:42

Jeg syntes sq du gør det godt, det er et rigtig fint første interview, man skal jo starte et sted. Som folk har været inde på er der en masse med teknik osv. Men det er fedt du gør noget ud af at interviewe unge (yngre) iværksættere. Det er sjovt at hører lidt af de unges erfarringer. Der er sikkert nogle tanker som flere af de ældre iværksættere ikke tænker over..

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 07:40

Som jeg sagde til dig tidligere da vi snakkede, så synes jeg bestemt du har fat i den lange ende. Ser frem til dine næste videoer, da det du har i støbeskeen lyder meget interessant!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 11:04

Sonny Wolf Jensen:
Men det er fedt du gør noget ud af at interviewe unge (yngre) iværksættere. Det er sjovt at hører lidt af de unges erfarringer. Der er sikkert nogle tanker som flere af de ældre iværksættere ikke tænker over.

Hej Sonny,

Mange tak!

Videoen er faktisk lavet til netop et sådanne projekt, som Amino er ved at stable på benene.

Så hvad enten det bliver med mig eller en anden bag roret, kommer der med garanti en masse guf i fremtiden :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)