Jeg syntes sq du gør det godt, det er et rigtig fint første interview, man skal jo starte et sted. Som folk har været inde på er der en masse med teknik osv. Men det er fedt du gør noget ud af at interviewe unge (yngre) iværksættere. Det er sjovt at hører lidt af de unges erfarringer. Der er sikkert nogle tanker som flere af de ældre iværksættere ikke tænker over..
Som jeg sagde til dig tidligere da vi snakkede, så synes jeg bestemt du har fat i den lange ende. Ser frem til dine næste videoer, da det du har i støbeskeen lyder meget interessant!
Men det er fedt du gør noget ud af at interviewe unge (yngre) iværksættere. Det er sjovt at hører lidt af de unges erfarringer. Der er sikkert nogle tanker som flere af de ældre iværksættere ikke tænker over.
Hej Sonny,
Mange tak!
Videoen er faktisk lavet til netop et sådanne projekt, som Amino er ved at stable på benene.
Så hvad enten det bliver med mig eller en anden bag roret, kommer der med garanti en masse guf i fremtiden :-)
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)