Ny hjemmeside. Kom gerne med kommentarer
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Hej, dit nye link virker stadig ikke da den stadig mangler det magiske s :)
men ellers en fin side, meget nem at gå til og overskue
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
super godt linket ikke virker på testsiden så kommer der ikke duplikat 2 ens hjemmesider tekst
god ide med cvr nummer på kontaktsiden og i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed
få fjernet wordpress linket i fodnoten , det må man gerne i alle købe teamar
Svar
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Ind til videre tak for info, kritik.
De flyvende ikoner er væk og der er fundet en anden wiidget i en bedre opløsning.
Foteren er rettet til (bør her også stå CVR ?)
Er der med smar med link til prisliste og youtubefilm - eller skal det være direkte på siden?
Svar
Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.
Se mere på www.tinglyseren.dk
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Svar
Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Jesper Hansen (pmate.dk):
Og nå ja - et link til siden :-)
http://tinglyseren.dk/wordpress/
husk lav det ikke aktive ellers er der 2 ens tekster på samme side og det kan godt skade din side vedr seo og dine placeringer på søgemaskiner at der kommer duplikat nu
Svar
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
wpsiden skulle ikke blive indexeret af google endnu
Svar
Fra Hadsten
Tilmeldt 8. Feb 07
Personligt synes jeg dit logo er alt alt for stort, det skaber ikke merværdi ved at blæse det sådan op
Svar
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Så nu mener jeg at hjemmesiden er klar til at komme "online"
Hvordan får jeg den egentlig lige til at ligge så det er den man kommer ind på når man skriver mit domæne ?
Sletter jeg bare de gamle filder og så kopierer fra wordpress folderen til roden af mine filer?
Svar