Hejsa Jeg har en webshop hvor jeg sælger sportsudstyr til en mindre idrætsgren. Shoppen er velbesøgt og meget aktiv, men jeg overvejer om der kunne tilknyttes andre varergrupper som ikke har noget med de nuværende varegrupper at gøre. Hvis der er nogle af jer fremragende Amino''er der har nogle ideer, kender nogle grossister der kunne være interesseret i et samarbejde eller måske er du selv producent og søger afsætningsmuligheder så har jeg shoppen hvor der er afsætningsmuligheder. Hvilke varer kunne der være tale om..? mulighederne er mange så skriv... "the sky´s the limit" Webshoppen sælger i dag sportsudstyr, sko, tasker. Jimmie |
Webshop haves - grossister søges
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Jeg er helt ny her på Amino - ja, - har netop lige oprettet mig herinde ;0) Efter 11 års fast ansættelse som grafiker har jeg valgt at springe ud som selvstændig og freelancer. Du efterlyser andre varer til din hjemmeside. Det som jeg kan tilbyde har ikke det store med sport at gøre, men det er sødt og anderledes, og jeg vil naturligvis gerne sælge mange flere af dem. Jeg er ved at få lavet min egen hjemmeside, - men indtil da han du se mine produkter (Foto-collager/plakater) på følgende hjemmeside, - der ligesom dig eftersøgte noget nyt at sælge fra deres hjemmeside. Du er meget velkommen til at skrive til mig, hvis du synes det kunne være et interessant emne... Linket med mine foto-collager/plakater kommer hér.... http://www.prinsessebutikken.dk/group.asp?group=590&sub=5 Mange hilsner fra en nyopstartet iværksætter Anette Lykke |
Grafisk Design www.algrafisk.dk
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)