Vi er igang med at lave en prissammenligningsside og kunne godt bruge noget sparring angående programmerings delen. Så hvis du har erfaring med at programmere eller kendskab til netop prissammenligningssider, vil vi meget gerne i kontakt med dig eventuelt mod betaling.
En affiliate side med prissammenligning kan ordnes med et WordPress installation og et plugin. Wupti, så mangler i bare et fancy design og så kører det
jeg kender og samarbejder med udviklerne bag den her prissammenligningside http://vestovar.com/Home/Search?path=iphone, de laver typisk aftaler med eksisterende sites og deler click indtægten.
De kan måske hjælpe/hyres med specific kodning eller rådgivning eller samarbejde, jeg er pt igang med et andet projekt sammen med dem og har arbejdet sammen med hovedudvikleren i over 3 år!
siden er på russisk fordi at de er fra Kiev hvor jeg også bor og i første omgang har de tilpasset den det russiske hjemmemarked som jo også er pænt stort ;) - men jeg er sikker på at du kan få en følelse af sitet anyway!
jeg er ikke helt klar over hvad du søger men du er velkommen til at sende mig en pm hvis du vil høre mere.