Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er ekstern skærm unødvendig (Macbook Retina).

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære med-Aminoer.

Jeg har netop bestilt en MacBook Retina, og kom i den forbindelse til at tænke på om min eksterne skærm bliver overflødig.

Den er godt nok 23" fremfor de 15" på macbooken, men den er ikke Retina - og vil derfor vel stille mig dårligere, eller er jeg gal på den?

God sommer.

Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:17

På din eksterne skærm ville du ikke få nogle forbedringer, bare fordi din mac har Retina skærm..  

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 12:18

Det er jeg klar over, det jeg mener er om jeg vil få større glæde af at bruge min macbook uden den eksterne skærm (fordi macbook har bedre skærm),

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 12:20

Jeg har også bestilt en Retina-maskine, og jeg regner stadig med at bruge en ekstern skærm som supplement til MacBook'en, alene fordi det giver et bedre arbejdsflow for mig at kunne dele vinduerne op på forskellige skærme i forskellige konfigurationer.

Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:31

Jeg tror det kommer an på om du kan vende dig til at arbejde med kun én skærm. Jeg arbejder selv med to skærme derhjemme på trods af at jeg sidder på en 27" iMac. Ekstra skærmplads skal ikke undervurderes. Så jeg vil klart anbefale dig at bruge den ekstra. Jeg ved dog ikke om der vil være nogle drillerier hvis du bruger programmer der er optimeret til retina og hiver dem over på den anden skærm, men jeg tror det dog ikke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)