Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget får jeg pr. lead?

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads, du må jo selvom du tror eller ej, men hold det gerne for dig selv :-)

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 21:27

Hans J G:
Mads, du må jo selvom du tror eller ej, men hold det gerne for dig selv :-)

Hvis nu det var rigtigt havde du taget et screenshot af google analytics og fjernet alle steder hvor der står din hjemmesides navn!!?? - Nu vil jeg spørge om du vil det? :)

Tilmeldt 17. Jun 12
Skrevet kl. 21:35

Nej Mads det vil jeg faktisk ikke. 

Gider faktisk ikke sidde og diskutere med dig over dette åbne forum.

Venlig hilsen 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hans J G:
Jeg har allerede prøvet at levere leads, og det gik ganske udmærket.. På 1 time fik den 2216 besøg, og 517 skrev et abonnement.

Du er nu meget kær.. :o)

Du har lavet 517 leads på 1 time, men ved ikke at det giver et pænt stykke over de 100 kr. pr. styk som du selv nævner? Arh.. ikke rigtigt vel?

Men tak for at du er som du er, det gør dagen en hel del sjovere Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 21:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/teknologi/article1602949.ece

Dvs. du har højst sandsynlig en eller anden: "Se denne pige bliver opdaget af sin bror i at spise sin bussemand"-side, hvor hovedparten af brugerne er TOTAL ligegyldige som kunde potentiale, da de højst sandsynligt er blevet likejacked.

Nu har jeg arbejdet 5 år i telebranchen og jeg tror simpelthen ikke på du kan generer 500 abonnementsleads på 1 time via sådan en side.

Jeg er faktisk så sikker, så hvis du kan fremvise en afregning på 500 abonnementer (på en time) fra en facebookside, så giver jeg dig sku 1000 kroner i kolde kontanter - klar til afhentning i Hvidovre.

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 21:43

Hans det må være et spændende koncept du har fået opbygget siden du har så mange besøgende. Hvis det i givet fald er rigtigt og kan ligge nogle tal på bordet, så kan Tjek-Danmark måske godt have interesse i at blive markedsført hvis din side f.eks. omhandler nogle af Tjek-Danmarks punkter som oplevelser, spisesteder, transport, ophold, tilbud, vejret eller turist information i Danmark.

Du kan jo skrive en pb hvis det har din interesse.

Dbh. Lasse

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 17. Jun 12
Skrevet kl. 21:47

Hej Anders

Jeg har aldrig skrevet at det var et abonnementer til mobil. Jeg har lavet leads til GroupOn.

Venlig hilsen 

Tilmeldt 17. Jun 12
Skrevet kl. 21:49

Hej Lasse

Ellers tak, jeg er ude efter at få lavet noget som alle har brug for. Noget som kan køre uden at det skal være på mine Facebook sider hele tiden.
Mine facebook sider skal bruges som en start til at skabe en masse trafik fra starten af.

Venlig hilsen  

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 21:50

Ok - i første indlæg omtalte du bare priser på mobil abonnementer, og senere kaldte du det abonnementer. Så vil mene der er grund til forvirring - og det kan jeg se andre også mener.

Tilmeldt 17. Jun 12
Skrevet kl. 21:54

Hej Anders

Okay undskylder for at skabe misforståelse :-) 

Venlig hilsen 

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)