Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal skrive en bog

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer - må dele dette med jer Wink

Jeg har igennem lang tid, haft en drøm om at skrive en bog. Og nu er beslutningen truffet og gjort officiel i dag, i nyhedsbrevet:

http://www.ztrong.dk/nyhedsbrev/01032012.html 

Jeg har haft min coach virksomhed igennem 4 år og coacher ledere. I de sidste to år, har jeg været fokuseret på en anderledes coach form, som hedder protreptik. Det er en filosofisk kommunikationsform, der gør lederen til en mere bevidst og stærk leder.

Der findes litteratur på området, blandt andet skrevet af min læremester dr. phil. Ole Fogh Kirkeby. Min bog skal være en praksisbeskrivelse af, hvordan man udøver protreptikken, en slags lærebog.

Jeg har ansat en redaktør og forventer at være færdig d. 14. maj 2013... Ønsker det bedste for denne proces og resultat.

www.ztrong.dk

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Må jeg ønske dig mange gange tillykke og held og lykke med den nye bog.
Lad os få nogle løbende opdateringer, det ville være rart :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

God vind.

Husk, at det er en proces at skrive en bog, og at denne proces gerne skulle gøre dig selv klogere.

Jeg havde en underviser på universitetet, der yndede at svare: "Det ved jeg ikke, det må jeg skrive en bog om."

Det er godt, at du har en redaktør. Hvis du går i stå i skriveprocessen, kan jeg varmt anbefale at få et spark bagi af Bo Skjoldborg, som er ekstremt inspirerende som underviser: www.powerwriting.dk (jeg ved ikke lige, om det er hans primære side, men Bo er go').

Klø på.

Hans

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal I have, glæder mig, processen er opstartet i stor stil. Min redaktør er forfatter og har det forkromede overblik, så vi sikrer, at projektet kommer godt i hus.

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Skriv du bare Smile

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk - tak, det vil jeg gøre :0)

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med den nye bog, du ønskes al held og lykke fremover med din nye bog :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

det da dejligt med mål og ja det er ganske super at høre og jeg vil da gerne høre mere om det om at være en stærk leder , det mangler jeg en gang imellem at kunne være så vil da gerne læsse bogen når den udkommer Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak Mikael, altid så positiv.. Jeg er certificeret i protreptik hos dr. phil Ole Fogh Kirkeby, underviser andre i at lære coach teknikken og holder kurser i dette emne http://www.ztrong.dk/kurser.asp så nu er det vist på tide, at der kommer ord på et svært emne. Jeg satser på udgivelse d. 14. maj 2013 :) De bedste hilsner fra Maibritt

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Virum
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Tillykke med projektet! Som Hans Stokholm Kjer skriver, er en god bog en kontinuerlig proces. Også en process som forbereder en dialog med modtagergrupper. Da min seneste bog haltede i salgstallene de første 2 måneder, tog jeg med anmeldereksemplarer under armen benene på nakken og opsøgte adskillige relevante, navngivne journalister på udvalgte redaktioner. Også dem der lå afsides. Pludselig var en journalistisk fødekæde sat igang. Jeg fik min avisomtale og interviews i radio og TV. Tænk på en bogudgivelse som et "total concept".

John

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)