Logo designet er naturligvis baseret på dine værdier, ønsker og hvad der bedst kendetegner din virksomhed og hvor I vil hen. Og det endelige resultat er først færdigt, når du er 100% tilfreds.
Jeg har det kun til den pris i en periode, da jeg med tiden vil bygge lidt eksklusivitet op omkring mit navn og dermed også sætte prisen op, så slå til nu og den nærmeste fremtid
Et shoutout til alle nye iværksættere og initiativtagere bag dette info site!
P.S. Kan da godt være, at dette indlæg hører til i fora "Jeg har et godt tilbud til dig" ? Well ... I'm still new and creative minds can....well you know
Jo den hører til i "jeg har et godt tilbud til dig" :)
Bare lige en kommentar: Da jeg så din side krævede flash, så tænkte jeg, åh nej, endnu en af dem der ikke fatter brugvenlighed. Jeg hader rene flash sider, og så har du tilmed lyd på siden... Godt jeg ikke sad på arbejde, så var jeg jo busted ;) Dertil kommer du får ikke en snus SEO på den side.. Så husk altid også at lave en normal side :)
Men ellers ser det da ud til du kan dit kram :)
Mvh
Tranberg
Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk
Men som ny bør du nok stadigvæk vise et eller andet du har lavet på din hjemmeside, som det ser ud nu er det ren tekst, og det er der jo ikke meget "se hvor fed grafik jeg kan lave" over.
Jo den hører til i 'jeg har et godt tilbud til dig' :)
Bare lige en kommentar: Da jeg så din side krævede flash, så tænkte jeg, åh nej, endnu en af dem der ikke fatter brugvenlighed. Jeg hader rene flash sider, og så har du tilmed lyd på siden... Godt jeg ikke sad på arbejde, så var jeg jo busted ;) Dertil kommer du får ikke en snus SEO på den side.. Så husk altid også at lave en normal side :)
Men ellers ser det da ud til du kan dit kram :)
Mvh
Tranberg
Flash kan da meget nemt være brugervenligt. Jeg syntes at siden er kreativ og anderledes, hvilket passer meget godt til hans image, hvis han vil skabe og arbejde med design. Oftest er den helt almindelige bruger faktisk også glad for flash, da de har en mere glidende oplevelse.
Edit: Lyden har jeg heller ikke noget imod, nu når det også er en af de ting han tilbyder. Jeg har dog lært at slukke højtalere når der skal være ro :-)
Flash kan da meget nemt være brugervenligt. Jeg syntes at siden er kreativ og anderledes, hvilket passer meget godt til hans image, hvis han vil skabe og arbejde med design. Oftest er den helt almindelige bruger faktisk også glad for flash, da de har en mere glidende oplevelse.
Edit: Lyden har jeg heller ikke noget imod, nu når det også er en af de ting han tilbyder. Jeg har dog lært at slukke højtalere når der skal være ro :-)
Flash KAN være brugervenligt til mindre ting på et website, i min verden ihvertfald, at lave en hel side i flash hvor man skal vente på at flashen tager sig sammen og skifter siden ud med en passende rullehastighed holder min tålmodighed normalt ikke til, medmindre det er noget meget vigtigt jeg skal på siden.
Det optimale for mig vil være at man får lov at vælge om man vil se en html eller flashudgave.
Lyd på hjemmesider får mig næsten altid til at lukke browseren da det forstyrrer det jeg sidder og laver mere end nødvendigt, f.eks. er det træls at sidde og høre musik og så pludseligt kommer der sære lyde ind over.
Tak fordi at tråden blev flyttet det rigtige sted hen! :)
Tager lige lidt spørgsmål:
Tranberg:
Da jeg så din side krævede flash, så tænkte jeg, åh nej, endnu en af dem der ikke fatter brugvenlighed. Jeg hader rene flash sider, og så har du tilmed lyd på siden... Godt jeg ikke sad på arbejde, så var jeg jo busted ;)
Jamen sådan er dét jo - altså min stil ligger op til noget anderledes og noget kapow ;) Men til kunder kan der da bådes strikkes html og flash sammen. No problem med det :) Men mit eget site skal udtrkke dét som det gør. Men tak for feedback :)
Anders Chr.:
Men som ny bør du nok stadigvæk vise et eller andet du har lavet på din hjemmeside
Nej, det er derfor at jeg arbejdere billigere end jeg normalt ville gøre. Det er fordi jeg er ved at opbygge refs pt. :) Når først der kommer referencer på, så er det jo også at prisen kun kan stige mod nord - og sådan er det jo altid. Så ét eller andet sted, er det jo kun godt for dem som skal have lavet noget pt. :) Men kan sagtens se hvor du vil hen. Og jeg kan også sagtens forstå, din utålmodighed med flash sider generelt - Hvorfor der er mange, som vælger kun at have en smule flash rundt omkring på sitet - nogle besøgende vil tro at "Wauw, et fedt flash site" selvom der kun er 20% opbygget med flash - men helheden kan snyde.
Jesper Skov: Hehe ja, man kan både slukke sine højtalere eller trykke på off-knappen derinde. Tak for ros! Derudover kan flash nemlig sagtens være brugervenligt - it's all about the design :)
- Blot for god ordensskyld vil jeg copy/paste den tidligere overskrift:
24 unikke logo forslag (hvor 1 vælges og arbejdes med) + visitkortdesign + papirlinie = kun 4800kr ex moms.
Den er anderledes end alle andre "html sider" Den er overskuelig Den er flot og funktionel
Det eneste der kan sættes noget på (en lille ting), er at man burde vælge om der skulle musik på i starter... Jeg syntes musikken er fed, men det kan være nogle vil finde det irreterende, og måske klikke væk...
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Hej Granholm! Takker for din feedback og din ros - det er da dejligt!
Ja, jeg ved godt at der er en mulighed for, at musikken skal være slukket. MEN da det ér en helhedsoplevelse, så er prikken over i'et også at musikken starter med at være der. Og dét kan man ikke argumenterer imod, det er jo en smagssag
Men det er rart at skille sig ud, når konkurrencen indenfor webdesign, logodesign m.m., er så bred jo! Så skal man skille sig ud, både mht. fleksibilitet, kreative forslag, designmæssigt og meget mere!
Men man tager det jo, som det kommer :)
It's all about the design ... burde da være min nye signatur
Enhver som kigger forbi tråden - Check tilbudet - det ér til jer jo