Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny? ide til pizza bestilling?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

nordicADmedia:

Idéen er god nok, jeg tror bare det kræver alt for meget båndbredde og server kraft hvis "systemet" skal håndtere mange der vælger at lave deres egen pizza. 

ok... det er nu ellers ikke lige med på min advarsels-liste! ;-)

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 15:59

Jeg tænker bare hvis flere hundreder skal afvikle den samme Flash app samtidigt, så kan det godt gå hen og koste i (som sagt) båndbredde og server kraft. Men, hey, hvad ved jeg? Cool

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:02

nordicADmedia:

Jeg tænker bare hvis flere hundreder skal afvikle den samme Flash app samtidigt, så kan det godt gå hen og koste i (som sagt) båndbredde og server kraft. Men, hey, hvad ved jeg? Cool

Det kan da godt være der skal bruges en dedikeret server eller to, men fra mit synspunkt er der andre og større usikkerheder.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 16:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror folk kan få lavet nogle klamme pizzaer som i sidste ende ikke holder rent smagsmæsigt - der er trods alt en vis opskrift på de klasiske pizzaer med indhold der går sammen.

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 16:05

Ohhh yes... Du gav mig lige nogle billeder af klamme pizzaer Stick out tongue 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 16:15

Man kunne også lave en drag'n'drop online slikbutik - Samme koncept som pizzaen:

Du har en pose - Og massere billeder af forskelligt som du kan trykke på, hvor slikket vil blive ført hen i posen. Man kunne så lave en måler, som hele tiden viser hvor meget plads du har tilbage af posen, og når posen er fyldt kan man ikke tilføje mere slik :)

----

Eller drag'n'drop salatbar: (samme koncept som pizzaen)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:48

Man kan sagtens lave dette i javascript uden det vil bruge meget trafik. Det er sagtens noget, jeg kan lave..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 17:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
nordicADmedia:

Flash kører vel i browseren, så jeg kan ikke se hvorfor serveren skulle blive belastet. Derudover hvorfor så bruge flash?
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 17:28
Jeg synes i øvrigt ideen er sjov. Dog har jeg svært ved at se, at det vil blive særlig populært. For det første, så bestiller man vel pizza over nettet fordi man gerne vil have mad hurtigt. For langt de flestes vedkommende så tror jeg, at det vil være for langsommeligt og unødvendigt. For det andet så skal pizzeriaet være klar til at producere nye pizzaer hver gang, da de ikke længere vil kunne bruge navne og numre.

Men helt klart en sjov ide, som trods udfordringer måske kunne blive til noget.
Tilmeldt 28. Aug 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:29

Jens:
Jeg har gået med tanken om, hvorfor justeat ikke gør det muligt at sortere på ingredienser. Således at man KUN ser pizzaer med pepperoni

Hej Jens

Er det noget i stil med søgefunktionen hos pizza 73 du tænker på?

Hilsen Emil

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)