Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny? ide til pizza bestilling?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Inspireret af et indlæg om at dele ud af sine ideer, samt historien om Red tomato pizza fra Dubai, så vil jeg lige smide følgende ud i æteren!

Jeg må på forhånd indrømme at jeg intet har undersøgt om eksisterende løsninger, men fik en ide om at man kan lave en "drag'n'drop" pizza bestilling!

Forestil dig en side hvor du har en pizza-bund i midten, og alle mulige ingredienser i en cirkel uden om. Så skal du bare med musen trække de ting ind på pizzaen som du har lyst til i dag!

... eller er det helt ude i hampen! ;-)

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 19:26
Sjov gimmick som JustEat sikkert kunne bruge. Grafisk visning af "Lav din egen pizza".

Men spørgsmålet er om prisen for funktionen vil give flere salg? Jeg tvivler. Men helt sikkert en sjov idé.
Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 14:40

Sjov ide, som kunne være et fedt reklamestunt for f.eks. just-eat.

Jeg har gået med tanken om, hvorfor justeat ikke gør det muligt at sortere på ingredienser. Således at man KUN ser pizzaer med pepperoni fx. Eller kun ser pizzaer uden ansjoser.

Men det er blevet ved tanken - så her just-eat... En lille freebie-ide (som I formentlig nok allerede har tænkt over før).

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 14:45

Dominos, har faktisk en bestillingsside hvor man ser ingredienserne på en pizzabund. Man kan dog ikke se ingredienserne, men skal klikke dem af. 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:47

Det synes jeg sku er en god ide Smile

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:53

Man burde kunne finde noget inspiration fra pizza typhoon eller hvad det gamle spil hed, hvor man drev sit eget pizzaria :-)

Fra Herfølge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Oxholm of Denmark Skrevet kl. 14:59

Som tidligere nævnt, er det en fin og sjov idé. Men jeg tror ikke at folk vil vælge det koncept på baggrund af den feature. 

Inden for mad handler det jo i RIGTIG høj grad om pris, og derefter kvalitet. (Oftest enten eller, faktisk.) 

Det er en tillægs-ting, men ikke et koncept i sig selv, som jeg ser på det. Udvikl det og snak med just-eat, så tror jeg du har fat i noget ;-)

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 15:26

Det er en sjov "feature", men jeg tror det er noget du skal sælge til eksisterende forretninger.
Tror simpelthen folk som Just eat er så sat nu, at at prøve at udkonkurrere dem med en gimmick vil være som at slås under vand.

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:34

Tak for jeres input's! :-) Det var også mest ment som en feature, og ikke et bærende forretningskoncept i sig selv. Det er klart at der skal en masse udenoms logistik udover pizza-hjulet! ;-)

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 15:46
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Idéen er god nok, jeg tror bare det kræver alt for meget båndbredde og server kraft hvis "systemet" skal håndtere mange der vælger at lave deres egen pizza. 

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)