Hej friske online Aminoer. Jeg er helt klar over selv at jeg ikke har opfundet online marketings dybe tallerken og heller ikke er den skarpeste E-pusher i skuffen;). Det er jeg langt fra, men det er jo heller ikke det jeg skal koncentrere mig mest om i min branche. Når det er sagt så kunne jeg godt tænke mig at lægge produktbilleder og billeder fra vores produktioner og kontor på Flicker for at folk kan gå ind og se nogle af de produkter vi arbejder med og se vores dygtige og glade medarbejdere i produktionen i færd med at udføre et godt stykke arbejde. Jeg kan forstå ved at læse på Flicker at det kan en hel del mere en hvad jeg umiddelbart selv har fantasi til og derfor vil jeg meget gerne høre om der er nogle af jer super online ørne der kan give mig nogle gode ideer til opsætning af en pæn og professionel Flicker side og måske selv poste nogle links til jeres Flicker sider som inspiration og selvfølgelig en smule Amino.dk linkjuice eller hvad det hedder nu om dage ;). Jeg er ikke kommet så langt, har kun, indtil videre, lagt et par produktbilleder op fra nogle tidligere plys bamse produktioner. Alle input er meget velkomne. Med venlig hilsen Lars Kristensen |
Brug af Flickr til produktudstilling og til firmabilleder
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
South China Trading Ltd. Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)