Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger programmør og lidt råd/hjælp her

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg har nu i et godt stykke tid været igang med et nyt internet / salgs koncept. Jeg har været igang med en partner, men der var nogle uoverensstemmelser og vi stoppede derfor samarbejdet. Jeg er meget sikker på, at jeg har en meget værdifuld idé, og jeg har kontakter til nogle af DKs største iværksættere (no shit, men jeg nævner ingen navne) som siger jeg har fat i noget der kan blive rigtig interessant. 

Jeg har selv studeret økonomi, men aner intet om programmering. SÅ, denne her tråd kan have to formål; Er der nogen der ved, om der er nogle seriøse og dygtige it-firmaer derude som man kunne kontakte og foreslå et samarbejde med eller sidder der en mega skarp programmør og læser dette og synes det lyder interessant og vil høre mere? 

Ser frem til at høre fra jer!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 22:02

vjm1101:
Er der nogen der ved, om der er nogle seriøse og dygtige it-firmaer derude som man kunne kontakte og foreslå et samarbejde med eller sidder der en mega skarp programmør og læser dette og synes det lyder interessant og vil høre mere

Er det noget du vil betale firmaet/programmøren for, eller vil du lave det som et partnerskab med andel i omsætningen ?

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Tilmeldt 28. May 09
Skrevet kl. 22:06

hej daniel. 

Det glemte jeg lige - jeg håber at finde en, der er villig til at indgå et partnerskab og dermed få ejerskab imod udviklingen af det. :) Jeg ved det er long shot, men måske er der en derude! :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 22:12

Super, så er det jo på plads :-)

Det er nok ikke et it firma du skal have med på idéen så, men en privat udvikler, der har tid til at indgå partnerskab.

Der efter er det nok også nødvendigt at vide hvad der skal udvikles på/i. Er det en webshop du vil have lavet eller hvordan ?

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Tilmeldt 28. May 09
Skrevet kl. 22:16

naah, ikke en webshop. Men en slags handelsplatform tror jeg man kan kalde det. Det har aspekter af sweetdeal, downtown, og så alligevel ikke. Hvis det giver mening! Tror jeg vil sige, at styrken og nogle af de features siden skal have, minder om de førnævnte. Bemærk dog, at det ikke er samme koncept overhovedet. :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)