Det er fint man har lyst til at sidde og nørkle med sin hobby for 50-100 kroner i timen, dem skal der bestemt også være plads til. Men jeg er ret sikker på det ik er dem Mcsolutions hentyder til. Skal man leve af at lave design, så får man ikke dækket særlig mange udgfiter med en timeløn på 100 som skat så tager halvdelen af. |
Søger designer
10.000kr er prisen for et design hvis det skal være lavet ordentligt, du kan nok godt nøjes med 5.000kr hvis du vil spare lidt men så går det ud over professionalismen. Jeg syntes det er grimt at se der er to "knægte" (ved ikke hvad jeg skal kalde dem) som sider og underbyder hinanden på en opgave på den her måde, det virker ikke seriøst. Men hvis i vitterligt kan lave gode gennemtænkte designs til 2.000kr stykket er jeg da ved gud også intresseret....jeg kan nemlig sælge dem videre for 10.000kr stykket... |
Jeg tror bare ikke, at trådens ophavsmand har så mange penge til et nyt design :) Og jeg tror egentlig også, at 10000 kroner for hans vedkommende kan fordeles bedre.. |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Nu arbejder jeg kun med professionelle folk?! Har du fuldstændig tabt tråden eller hvad? Du kan sgu da ikke tillade dig at udtale dig om sådan noget, af den grund at jeg tilbyder et design til 2.000,-. Jeg lever ikke af det, og har ikke brug for at leve af det, og det er netop derfor jeg har den mulighed.
Det er da fair nok at du synes det, men www.newravio.com er blot en vinkel på det jeg kan tilbyde. Kunne da aldrig finde på at lave abstract art (som det der findes på newravio) på en professionel virksomhedsside. Og det er da fint at din kæreste kan lave det samme, hvade sgu egentlig heller ikke regnet med at jeg var den eneste.
To knægte? Igen skyder du med skarpt i blinde, uden at ane hvad du overhovedet taler om? Og undskyld mig, men nu står der i din signatur at du trodsalt også "kun" er 23, hvilket da så også er lidt af en knægt så. Uden at oplyse for meget, kan jeg da fortælle dig at jeg skam er myndig og mere til.
Næ, det her fungerer fint for mig, så har skam ikke brug for en der sælger mit design dyrere end jeg selv har lyst til. |
www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!
Det jeg tilbyder ham "nok ikke forklaret særlig godt" men er et simpelt design " som billed fil ikke html ink. forslag til en underside... dette afsætter jeg ca. 5 timer til... Ved ikke hvor folk har de priser på 10.000 for et webdesign.. kunne forstå hvis det skulle designes med eks. 20 undersider og kodes som html.. |
Mht at være en knægt så afhænger det ikke af alder men af opførsel, dit ordvalg m.m. fortæller mig at det sikkert ikke vil føre til noget godt at fortsætte diskutionen, det relevante i denne tråd er at gøre tråd-starter opmærksom på at 2000kr for et design næppe er seriøst/professionelt, alt andet vil her blot resultere i spam af tråden hvilket får den oprindelige problemstilling til at drukne :) |
Men ZimonB spørger, efter min forolkning, efter et design + undersider, fuldt ud slicet og sat op som html. Samtidig med en stram deadline og en forventning om at designeren går i gang straks. Det mener jeg ikke man bør og kan lave for et par tusinde kroner, og det er du jo også selv enig med mig i. Ps. er vild med din signatur. |
Har lige læst indlæget igen... og mener stadig det kan fås for under 10k også hos et reklame- webbureau... men er svært at sige da han ikke skriver noget om krav til siden eller antal undersider...
Tak..! |
|
Kald det hvad du vil. Jeg ser mig selv som ganske professionel, og det er jeg temmelig sikker på at mine kunder også gør. Men drop nu det der med, at det ikke kan fås for 2.000 - for det kan det! Jeg benytter mig hovedsageligt af amerikanske freelancere, med talenter langt ud over det man ofte finder hos de dansker designer-huse. Derudover laver jeg da også arbejdet selv, hvis jeg har tid til det, og så smutter de 2.000 lige ned i egen lomme. Derfor holder jeg stadig fast i mine 2.000,-. |
www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!