Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger designer

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, (undskyld hvis emnet er lagt i forkert kategori).

Jeg søger en designer til projekt. (ungdom portal).
Er villig til at betale 1000 kr for design med undersider + klipning af designet, gerne med html.

Venlig hilsen

MSN: Simonbrask@hotmail.com
Mobil: 31 51 89 71.

Påbegyndelse af design skal starte med det samme.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:29
Der mangler vidst et nul der?

Du får ikke en designer til at lave det der for 1000kr, mindsteprisen for fornuftige designere er 10.000kr for et udskåret design. :)

Held og lykke med projektet :)

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 14:54
Vil nok også sige at du grave lidt dybere i lommen..
Mange hilsner:/Thomas

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 15:21
Dato: 12-06-2007 13:29:02 Forfatter: mcsolutions Der mangler vidst et nul der?

Du får ikke en designer til at lave det der for 1000kr, mindsteprisen for fornuftige designere er 10.000kr for et udskåret design. :)

HVAD?! Og så påstår du oven i købet at der er MINDSTEPRISEN for en fornuftig designer? Vi kan da godt blive enige om at der måske skal graves en smule dybere, men det der er da ude på herrens mark. Det er da muligt at nogle tager 10.000 for et udskåret design, men der findes så sandelig også masser som er nede i en helt anden prisklasse, hvor kvaliteten kan være lige så god! Man behøver jo for det meste ikke betale før man er tilfreds med designet. Et udskåret design er jo trodsalt "bare" et layout klippet ud i de dele som der nu skal bruges - ikke en helt kodet side. Det er jo småting.

Hos www.NewRavio.com har vi da flere ganske fornuftige freelancere, som kan klare det til langt under det mcsolutions slynger ud det. Jeg vil godt på stående fod tilbyde dig et udklippet design til 2.000,-. Hvis det sku havde din interesse, så send da gerne en mail til: sales "at" newravio.com

Mvh Stefan

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:56
Dato: 12-06-2007 15:21:24 Forfatter: NewRavio.com 
 Et udskåret design er jo trodsalt ''bare'' et layout klippet ud i de dele som der nu skal bruges - ikke en helt kodet side. Det er jo småting.

Det er syndt at nogle er med til at banke branchens priser helt i bund fordi de har den slags indstillinger. Et design er altså ikke bare småting, og får man udviklet et design for 1000-2000 kroner så skal man altså ikke forvente det store, jovist man får sig et design, men der kan ikke være lagt mange timer  research, optimering af brugervenlighed, tests på målgruppen etc.

Jeg ved godt det er noget mange designere slet ikke skænker en tanke, de har den opfattelse at hvis de selv synes det ser godt ud, og kunden er tilfreds, jamen så er det jo fint.

Men skal man ud og have udviklet et design til sin virksomhed, så vil jeg kraftigt anbefale man lige tænker sig om en ekstra gang, er det f.eks. et design til en webshop så er der altså utallige ting man kan gøre for at optimere et design, det drejer sig ikke bare om at få det pænest muligt.

Tager man 2000 kroner for et design som du siger i kan lave det for, så kan der ikke være mere end maks 4-8 timer til rådighed. Og det er altså ikke meget, med mindre dine freelancere tager sig voldsomt underbetalt.  

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:11
Dato: 12-06-2007 15:21:24 Forfatter: NewRavio.com
Dato: 12-06-2007 13:29:02 Forfatter: mcsolutions Der mangler vidst et nul der?

Hos www.NewRavio.com har vi da flere ganske fornuftige freelancere, som kan klare det til langt under det mcsolutions slynger ud det. Jeg vil godt på stående fod tilbyde dig et udklippet design til 2.000,-. Hvis det sku havde din interesse, så send da gerne en mail til: sales ''at'' newravio.com

Mvh Stefan

Er det tamil eller inder freelancere ? selv jeg en skole elev, ville ikke engang lave et webdesign for 1000-2000 kr. Det kan man jo max. lave en ide på den tid det tager, og hvis der så skal laves de mindste ændringer, "taber" man penge, i forhold til sin timeløn. Ens timeløn mens man laver webdesign, skal da ikke være det samme som kassedamen i føtex. Jeg vil sige at hvis hun skal have pro hjælp, skal det altså op på min. 5000 kr.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:51

Dato: 12-06-2007 17:11:01 Forfatter: magle 
selv jeg en skole elev, ville ikke engang lave et webdesign for 1000-2000 kr.

[/QUOTE]

Da jeg startede med at lave webudvikling som folkeskoleelev for snart 3 år siden, ville jeg gerne arbejde i 30-40 timer for 2000 kroner.. I dag laver tager jeg som udgangspunkt det samme for den halve tid - men det er vel også for lidt til en pro som dig? :)

Edit: Det der quote er godt nok noget værre noget..

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 17:57
Jeg kan tilbyde et enkelt og lækkert design med forslag til én underside for 1.750..
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:26
Dato: 12-06-2007 17:51:28 Forfatter: Mattias Skovhøj

Dato: 12-06-2007 17:11:01 Forfatter: magle
selv jeg en skole elev, ville ikke engang lave et webdesign for 1000-2000 kr.

Da jeg startede med at lave webudvikling som folkeskoleelev for snart 3 år siden, ville jeg gerne arbejde i 30-40 timer for 2000 kroner.. I dag laver tager jeg som udgangspunkt det samme for den halve tid - men det er vel også for lidt til en pro som dig? :)

Edit: Det der quote er godt nok noget værre noget..
[/QUOTE]

Ja den quote er sgu noget pis på amino...

I dag laver tager jeg som udgangspunkt det samme for den halve tid - men det er vel også for lidt til en pro som dig? :)

Jeg er langt fra pro webdesigner,, men kan da lidt, på baggrund af mine fag på HTX, men har jo stadig slet ikke uddannelsen til det (multimedie designer eller hva det nu hedder)... men derfor er min tid stadig ikke gratis :-)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:46
Dato: 12-06-2007 17:57:07 Forfatter: Daniel PP Jeg kan tilbyde et enkelt og lækkert design med forslag til én underside for 1.750..

Jeg kan ikke lade være med at blive nysgerrig - Må jeg høre din timepris, samt hvor mange timer du afsætter til henholdsvis, designdel, kundekotakt, udslicning og html, samt ændringer fra kundens side?

Det er ikke fordi jeg skal jorde nogle der kan lave det billigt, jeg kan bare slet ikke forstå hvordan man kan komme ned i de priser? Den pris er jo nærmest bare hvad der som regel løber op i, i kundekontakt ved en nogenlunde bøvlet kunde.
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)