Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varer søges!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
nordisk-handelshus søger varer inde for de fleste kategorier

vi er pt et internet varehus med en meget broget profil og det fortsætter vi med at være, men nu vil vi suplere med en stor forretning på 1200m2 i Frederikssund.

Derfor leder vi nu efter nye varer,vi er mest interesseret i varer som kan sendes med post , alternativt med fragt, sådan at de også kan indgå i nethandelsdelen.

vi søger varer i tre kategorier,1) rigtig gode produkter, enten i høj kvalitet eller nye designs, gerne ting du ikke finder i supermarkedet.2) gode hæderlige kvaliteter, hverdagsvarer med en fornuftig pris. 3) billige produkter der kan skydes af i en fart ala 10-20 krs ting.

så har du eller en du kender varer der matcher vil vi meget gerne høre fra dig, vi vil have et billed(r) og priser,

vi håber at høre fra mange og derfor må du ikke tro du er glemt, hvis vi ikke kontakter dig med det samme.

send dit svar som en personlig mail.

Er der spørgsmål er du naturligvis velkommen til at spørge løs

mvh jan kristensen, nordisk-handelshus

mobil: 30 56 19 77

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 11:46
Jeg har sendt dig en PM :)
Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 18:22
Hej Jan

Jeg har masser af vare og får flere i de kommende måneder men du har tideligere givet udtryk for du ikke er intereseret,, har din holdning ændret sig ????.

Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:50

Hej Jan,

jeg vil foreslåg at du kigger : www.kupp.dk

Der er sikker noget som du vil være intereseret i.

Venlig hilsnen

KUPP.DK

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 08:38
Hej Jan.

Jeg har to sammenarbejdspartnere i Kina, som er danskere. De kan skaffe alt hvad hjertet begærer også special designede ting efter eget ønske.

Mine partnere er meget obs på kopivarer og dårlig kvalitet, hvilket giver god mulighed for unikke patenterede varer og andre gode varer, som sikkert ikke er i handlen i Danmark.

De tager ud til fabrikker og handler prøver på plads i de forskellige varegrupper der nu engang kan tilbyde sig.

Kontakt mig evt for interesse på: info@bccimport.dk

Hilsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)