Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigste mobilløsning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Vores virksomhed er netbaseret med mobilkundeservice (tlf. service).

Jeg syns det er nogen uoverskueligt, hvad den billigste abonnementsløsning vil være i dette tilfælde. Vi ringer en del til udlandet også. Nogle der kan anbefale et bestemt abonnement til små virksomheder?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:26
Hejsa,

Jeg læste engang om mobilselskabet Lebara som skulle have rigtig billige takster til udenlandstelefoni. Men så vidt jeg husker havde de ikke noget fast abonnement dengang, men noget tank-selv-taletid. Det kan selvfølgelig have ændret sig.

mvh Carsten
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:43
Dato: 12-06-2007 11:25:53
Forfatter: Carsten Jacobsen
Hejsa,

Jeg læste engang om mobilselskabet Lebara som skulle have rigtig billige takster til udenlandstelefoni. Men så vidt jeg husker havde de ikke noget fast abonnement dengang, men noget tank-selv-taletid. Det kan selvfølgelig have ændret sig.

mvh Carsten

Det har de ikke, men det er vel bare et spørgsmål om at fylde telefonen godt op af gangen. Bemærk dog at lebara har en opkaldsafgift på 0,49 kr - så det skal selvfølgelig også med i overvejelserne hvis du har mange lyn-opkald på under 1 minut fx.

// Jesper Skov

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:34
Prøv at kigge på Mobivic (www.mobivic.dk)

Alternativt kan du også se på Euroone (www.euroone.dk)

Det skal lige siges at jeg har tætte kontakter til Mobivic / Euroone og kan derfor være "farvet" i min anbefaling.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 14:15
Har faktisk TDC, med Flexudland platin or Vodafone eurocall platin (tror) jeg det hedder, er priserne faktisk ret gode.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)