Nu har jeg fundet ud af hvad jeg gør når jeg bliver gammel (og stenrig), så vil jeg sidde på min egen ø og nyde livet :) og det ville jeg bare lige dele med jer andre, kom gerne med jeres "fremtids planer"
Når jeg bliver gammel, vil jeg gerne begynde at holde lidt regelmæssige ferier :-), men arbejder forhåbentlig stadigvæk og er forhåbentlig stadig lige så glad for det, som jeg er nu.
En indsat i et fængsel har krav på en daglig gårdtur. Kan den indsætte ikke selv komme ud, er personalet forpligtiget til at hjælpe. Så gode vilkår har en "indsat" på et plejehjem ikke.
Så når jeg bliver gammel, skal jeg være bankrøver.
når jeg bliver gamle drømmer jeg om leve som man gør hele tiden og sin iværksættere passion driver en videre mod nye mål
Jeg ser mig selv som iværksætter, men man behøver vel ikke kun tænke i arbejde, jeg ville da ikke havde noget imod at komme med ide'erne og så havde folk til det hårde arbejde :)
Når jeg bliver gammel, vil jeg gerne begynde at holde lidt regelmæssige ferier :-), men arbejder forhåbentlig stadigvæk og er forhåbentlig stadig lige så glad for det, som jeg er nu.
vh Birte
Jeg har ikke haft ferie i 3 år og stadig ikke noget i sigte :) så det ville da være dejligt hvis den mulighed kom på et tidspunkt.
En indsat i et fængsel har krav på en daglig gårdtur. Kan den indsætte ikke selv komme ud, er personalet forpligtiget til at hjælpe. Så gode vilkår har en "indsat" på et plejehjem ikke.
Så når jeg bliver gammel, skal jeg være bankrøver.
når jeg bliver gamle drømmer jeg om leve som man gør hele tiden og sin iværksættere passion driver en videre mod nye mål
Jeg ser mig selv som iværksætter, men man behøver vel ikke kun tænke i arbejde, jeg ville da ikke havde noget imod at komme med ide'erne og så havde folk til det hårde arbejde :)
livet bliver for kedeligt vis man overlader alt det hårde arbejde til andre man skal hele tiden have noget at lave , det er flere beviser på i verden alle de meste gamle er det langt største antal aktive med et eller andet langt op i aldren , så en ø og ligge at dase på selvfølgelige dejligt et stykke tid men vi mennesker er sådan vis vi holder kroppen og hjerne i gang fungere vi bedste langt op i aldren
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows