Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når jeg bli'r gammel, så vil jeg .....

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ...

Peter A.G. sang engang, Når jeg bliver gammel vil jeg sidde på en bænk(...)

http://ekstrabladet.dk/ferie/udland/article1781538.ece

Nu har jeg fundet ud af hvad jeg gør når jeg bliver gammel (og stenrig), så vil jeg sidde på min egen ø og nyde livet :)  og det ville jeg bare lige dele med jer andre, kom gerne med jeres "fremtids planer"

God dag til alle på amino, F.CK FINANS KRISEN.

VH

Tim

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

når jeg bliver gamle drømmer jeg om leve som man gør hele tiden og sin iværksættere passion driver en videre mod nye mål Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 15:30

Jeg vil gøre det samme som dig Tim

Og gerne have et privatfly til rådighed sådan at man kan bare tage et ''smuttur'' hvor som helst hvis man skulle kede sig på øen :-)

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 15:33

Når jeg bliver gammel, vil jeg gerne begynde at holde lidt regelmæssige ferier :-), men arbejder forhåbentlig stadigvæk og er forhåbentlig stadig lige så glad for det, som jeg er nu.

vh
Birte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

En indsat i et fængsel har krav på en daglig gårdtur. Kan den indsætte ikke selv komme ud, er personalet forpligtiget til at hjælpe. Så gode vilkår har en "indsat" på et plejehjem ikke.

Så når jeg bliver gammel, skal jeg være bankrøver.Big Smile

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 16:31

Mikael christiansen:

når jeg bliver gamle drømmer jeg om leve som man gør hele tiden og sin iværksættere passion driver en videre mod nye mål Big Smile

Jeg ser mig selv som iværksætter, men man behøver vel ikke kun tænke i arbejde, jeg ville da ikke havde noget imod at komme med ide'erne og så havde folk til det hårde arbejde :)

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 16:33

Jeg havde nu tænkt, der skulle være helikopter plads ombord, men et vandfly ville da heller ikke være værst :)

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 16:37

Birte Andersen:

Når jeg bliver gammel, vil jeg gerne begynde at holde lidt regelmæssige ferier :-), men arbejder forhåbentlig stadigvæk og er forhåbentlig stadig lige så glad for det, som jeg er nu.

vh
Birte

Jeg har ikke haft ferie i 3 år og stadig ikke noget i sigte :) så det ville da være dejligt hvis den mulighed kom på et tidspunkt.

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 16:38

Karsten Sønderup Hansen:

En indsat i et fængsel har krav på en daglig gårdtur. Kan den indsætte ikke selv komme ud, er personalet forpligtiget til at hjælpe. Så gode vilkår har en "indsat" på et plejehjem ikke.

Så når jeg bliver gammel, skal jeg være bankrøver.Big Smile

cool Ide :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:44

Tim Ulrichsen:

Mikael christiansen:

Jeg ser mig selv som iværksætter, men man behøver vel ikke kun tænke i arbejde, jeg ville da ikke havde noget imod at komme med ide'erne og så havde folk til det hårde arbejde :)

livet bliver for kedeligt vis man overlader alt det hårde arbejde til andre man skal hele tiden have noget at lave , det er flere beviser på i verden alle de meste gamle er det langt største antal aktive med et eller andet langt op i aldren , så en ø og ligge at dase på selvfølgelige dejligt et stykke tid men vi mennesker er sådan vis vi holder kroppen og hjerne i gang fungere vi bedste langt op i aldren

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)