Kære venner Jeg har netop begyndt 14 dages sommerferie på Bornholm og vejret er jo dejligt. Mit 3 trådløse bredbåndskort virker super, så jeg er online. Men jeg agter at holde ferie, så jeg svarer nok ikke så hurtigt og gemmer sikkert noget til jeg kommer hjem. Så i må leve med et lidt lavere serviceniveau så længe. Ha'' det super. Dbh Martin |
Viceværten på sommerferie
midt i vor andres travlhed :D |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hav en god ferie, Martin. Den er dig vel undt. Hvis du får tid og lejlighed til det, kan du jo smide nogle gode Weber-opskrifter herind til os andre ![]() |
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Thorborgs superstegte kylling: Kom en kylling i grillen Inviter et TV-hold Glem kyllingen Tjek kyllingen efter 4 timer |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Hej Martin God ferie på min fødeø, husk drik Svaneke øl, spis en nyrøget sol over Gudhjem, og slut af med chokolade i Snogebæk hos Kjaerstrup ![]() God tur på solskinsøen - det er det bedste feriested i DK!! M.v.h. Stones Dit e-byggemarked |
Er Du oprindeligt fra Bornholm? ![]() |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Hej Martin Rigtig god ferie til dig og din familie ![]() De bedste hilsner Therese |
Hej Martin Det bedste er nok at der ikke er så mange lyskryds og tiden står stille. |