Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den lille succeshistorie

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige dele min lille historie om mit seneste "projekt".

Jeg har valgt at sælge et lidt aparte produkt, nemlig P-Mate, det er en tisseragt til kvvinder så de kan stå op os tisse.

I starten var det lige en tanke jeg skulle vende mig til, men jeg syntes det var et genialt produkt (dog kan jeg ikke rigtig bruge det til andet en at hælde olie på bilen med, for det er kun til kvinder), jeg syntes det helt sikkert måtte være et marked for produktet - især i sommerperioden med festivaller, koncerter og ferier.

Jeg er blevet  mødt med meget skepsis, når jeg har præsenteret produktet. Men efterhånden som jeg snakker mere og mere om det, så virker folk også interesserede og de kan se at det egentlig er et ret genialt produkt.

Mht. til min hjemmeside - så har den (måske med rette) fået lidt kritik, men den gør sin opgave OK ind til videre.

Salget af P-Mate er stødt sigende - så jeg tror stadig på at det nok skal blive et hit.

Jeg arbejder også på at tilføje et "nyt" produkt - det skal være en pakke med én enkelt P-Mate, en lommelet og en vådserviet til fingerne...... det er et "minitoilet" til pressede situationer (eller bare hvor man ikke vil sidde ned og tisse) - jeg forventer at det vil give meromsætning Big Smile

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:26

Dejligt at høre :-)

Af ren interesse - hvordan er du aktiv til de forskellige festivaler? 

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 22:29

Jacob Becker | jacobbecker.dk:
hvordan er du aktiv til de forskellige festivaler

Jeg må indrømme at jeg i år er for sent ude til selv at komme på festivalerne (måske næste år).

Men jeg har været i kontakt med flere af de større festivaler for at undersøge mulighederne.

Jeg sender også pressemeddelelser ud, for i håb om at komme i aktuelle medier der har noget om festivaler.

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 22:30

Fedt fedt! Lækkert at det går fremad.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:34

det lyder godt med frem gangen jeg håber også det nye produkt, det bliver en super succes Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41

Tillykke med din succes :)

Jeg synes det er helt genialt med det lille "minitoilet"-sæt!

Noget af dét der fraholder mig fra at købe produkter som dine (og i det hele taget tisse i naturen) er at man ikke kan tørre sig og rengøre sine fingre. 

Med det lille sæt tror jeg du vil få fat i de lidt mere sippede kunder som mig :)

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 22:48

Christina Handt:
Med det lille sæt tror jeg du vil få fat i de lidt mere sippede kunder som mig :)

Jeg er helt enig i dette - der er mange (kvinder) der ikke vil stå i det fri uden at være sikker på at kunne rengøre sig bagefter.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:49

Jesper Hansen (pmate.dk):

Jacob Becker | jacobbecker.dk:
hvordan er du aktiv til de forskellige festivaler

Jeg må indrømme at jeg i år er for sent ude til selv at komme på festivalerne (måske næste år).

Men jeg har været i kontakt med flere af de større festivaler for at undersøge mulighederne.

Jeg sender også pressemeddelelser ud, for i håb om at komme i aktuelle medier der har noget om festivaler.

Det var ærgeligt - Roskilde er da ikke startet endnu? ;o)

Men jeg kan sagtens se muligheder for, at man kunne hive fat i nogen af de mange blade, som plejer at lave "Ting som du SKAL have med på festival". Evt. indgå samarbejde med de mange shops, der tilbyder pakkeløsninger til diverse festival.

Egentlig en åbenlys mulighed, at lave sådan nogle lister selv :-)  I hvert fald god mulighed for mange backlinks!

Nå, sig endelig til, hvis du har brug for sparring :-) Vil stoppe med at spamme din tråd.

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 23:02

Tillykke med det!

Kan du linke til produktet eller din hjemmeside?

Er super nysgerrig efter at se produktet og hjemmesiden.

Mvh

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 23:05

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)