Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung pige søger elevplads som Guldsmed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :
For et familiemedlem indrykker jeg denne søgning:
---

Jeg er 18 år. Jeg har været elev på Københavns Teknisk Skole indenfor ædelsmedsområdet. Jeg begyndte mit grundforløb august 2005 – marts 2006, og mangler nu en elevplads for at færdiggøre min uddannelse. Jeg er i øjeblikket igang med kursuset, Værkstedet for smykker og brugsting, hvor der er mulighed for at udføre egne smykker.

For mig er guldsmeduddannelsen spændende og lærerigt idet jeg er kreativ og holder af at arbejde med mine hænder. Jeg er meget perfektionistisk, kan godt lide at mine ting er i orden og at det fremstår flot. Det er vigtigt for mig, at kvaliteten er i orden på mit håndværk.

Jeg vil betegne mig selv som værende positiv, livsglad, tålmodig og fleksibel. Jeg har et godt humør og kommer godt ud af det med andre mennesker. Fra mit tidligere arbejde er jeg vant til at være er ansvarsbevidst, stabil og pålidelig. Derfor kan jeg love jer, at I vil få en elev, der vil yde en god og selvstændig indsats.

Min fritid tilbringes bl.a. med at klippe og klistre samt andet kreativt arbejde, blandt andet at designe tøj og smykker. Derudover spiller jeg klaver og danser. Resten af tiden hygger jeg med familie og venner.
---

Til interesserede:
Et pdf dokument med hendes CV samt noget af hendes arbejde kan sendes, blot du lige sender mig en mail.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)