Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek-Danmark.dk er ændret fra top til tå & søger ny feedback.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Fra et par måneder siden oprettet jeg et indlæg omkring design og struktur af www.tjekdanmark.dk

Det er en Dansk informationsside med oplevelser, spisesteder, ophold, transport, vejret, turistinformation og tilbud fra Danmark.

Der kom et hav af tilføjelser og ændringer til hjemmesiden, som er blevet bearbejdet lige siden.

Det skal siges at kontakt til virksomheder vedr. annoncering først påbegynder når konceptet er fuldt udviklet.

Her er mit spørgsmål, hvad i synes om hjemmesidens opbygning, design, struktur og ide?

Er der noget du synes der skal rettes eller tilføjes for at det falder i din smag?

Håber i har en masse ris og ros om konceptet, som jeg kan arbejde videre med.

De bedste hilsner

Lasse

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 21:05

Hej Lasse,

Du skal bruge denne kode til din Facebook like-box:

<iframe width="241" scrolling="no" height="360" frameborder="0" style="overflow: hidden;" src="http://www.facebook.com/plugins/likebox.php?href=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fsearch.php%3Fq%3Dkom%2Bgodt%2Bigang%26init%3Dquick%26tas%3D0.35834778901517394%26ref%3Dts%23%21%2Fpages%2FTjek-Danmark-wwwtjekdanmarkdk%2F231035030282594&amp;width=240&amp;colorscheme=light&amp;show_faces=true&amp;border_color&amp;stream=false&amp;header=false&amp;height=360"></iframe>

Det der var galt var, at du havde sat boksen til to forskellige størrelser samtidig. Det så ikke rigtig godt ud.

Noget andet ang. din boks, og den resterende side - er at du bruger ét logo i på facebook, et andet i toppen af hjemmesiden - og et tredje på midten af siden.

Hvis du skulle løfte designet til det bedre - på en nem måde - så kan du ofre nogle penge på et professionelt logo.

Baggrunden på siden kunne med fordel skiftes ud. Fjern evt. fotoet - og vælg en mere moderne farve.

Held og lykke med din side :)

Tilmeldt 2. Oct 11
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 10:29

Tak Jonathan. Jeg har ændret baggrundsfarven til en enkel farve og har ændret logoet i Facebook gruppen. Er der ellers andre ting?

Hvad synes i andre om konceptet? Har i ris eller ros?

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 10:32

Super godt til dansk ferie! :)

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 13:44

Hej,

Jeg må sige mit første hånds indtryk bestemt ikke er godt. Din side er i mine øjne meget rodet du har alt for meget tekst i klump hvor det eneste der skiller sig ud er overskriften. Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at se noget mere adskillelse af de forskellige ting du har på siden

Dit logo ligner noget der er blevet trukket godt og grundigt i, det er meget pixeleret og det samme gælder egentlig også dine S, J, F ikoner.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 15:01

Dit Danmark kort..... skuffer fælt. Overvej at linke til http://www.openstreetmap.org/ betingelserne for brug findes på siden.

"OS"... der forventer jeg en kort beretning om hvem der står bag siden, ikke et indeks over indhold, som du allerede har under A-X

Vejret.... Har du en aftale med DMI?

"Links til grafikelementer samt indkopiering af informationerne på andre hjemmesider, det være sig privatpersoners, virksomheders, organisationers o.a., eller anden form for redigeret brug af materialet fx til kommercielt brug i informations- eller salgsøjemed må ikke ske uden forudgående skriftlig aftale med Danmarks Meteorologiske Institut.

Såfremt de ønsker at bringe vejrdata - såsom udsigter og observationer - på egen hjemmeside, kan informationer, produkter og rådata købes ved at kontakte Salg og Produktudvikling på telefon: 39 15 75 00 eller via web-mail."

Kontakt; Hjemmeside: www.tjekdanmark.dk / www.tjek-danmark.dk - du gentager dig selv unødigt, link er vel ikke nødvendigt når man allerede er på siden?

Dit banner for På-hotel.dk; feriecentre i ét ord......

Normale betringelser; smid din tekst over i Word og kør en stavekontrol! der er flere fejl som skal rettes.

Tilmeld jer; "vil I  gerne tilmeldes? Ja/Nej....  ??? Hvis ikke man vil tilmeldes er der vel ikke grund til at udfylde noget her, eller ?

Priser for annoncering; tekst over i Word og stavekontrol. MS-stavekontrol er IKKE perfekt, det ved jeg, så læs korrektur, eller få en anden til det.

Smile go go go....

Tilmeldt 2. Oct 11
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 11:31

Tak Henrik.

Kim synes du bedre om designet nu? Tingende er ændret undtagen s, j og f ikonerne.

Fru hartmann, det går ikke at vi skuffer dig, kortet over Danmark er ændret. Der er også kommet nærmere information under "os". DMI har stilt gratis gadgets til rådighed, men pga. nye vejrprognoser har jeg valgt en anden udbyder imens jeg tjekkede op på området. Linket du taler om under "kontakt" er slettet, så det ikke står der 2 gange. Vedr. korrektur tjekker jeg op på det i løbet af i dag.

Hvad synes i ellers der skal rettes eller tilføjes for at siden er up to date? Har i nogle gode forslag eller andre ting?

Dbh. Lasse

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 11:34

Synes ikonerne ser billige ud på en eller anden måde - og den animation i bunden af forsiden kan jeg godt nok heller ikke snuppe :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:58

lave samme logoer i forskellige størrelser på siden med de samme billeder tekst i baner gør billeder dårligere og teksten meget svær at læse så tilpasse det til størrelserne på siden.

generelt er der for lys tekst farve på siden til en lys baggrund det gør siden lidt svære at læse

jeg ville vælge et helt andet cms system generelt og få mere en webdesigner over siden så siden vil virke mere sammensat der mangler lidt over den , banner øverste mere harmoni mangler med menuen

social logoer er der kun facebook på siden og det er kun på forsiden få det logo hele siden igennem og overveje især google plus og twitter de kan også give lidt når folk vil dele ens side og likes og plusse ens side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Oct 11
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 12:59

Toppen på hjemmesiden blev ændret igår. Kan i lide logoet?

Hvilken farve ville i foretrække at temaet, teksten og ikonerne skulle være i efter jeres mening?

Eyki du har nok ret i at de måske godt kunne designes bedre. Det vurderes pt. Animationen i bunden er ændret med et Danmarks kort.

Mikael der er en smule der har irriteret omkring det cms system der benyttes i dag, men det må være muligt at de i løbet af tiden udvider og udvikler modulerne der skal benyttes, så man f.eks. kan ændre på design af topmenu mv. Jeg har ihvertfald forespurgt spurgt om det. Venter med flere sociale medier til jeg kan se at der kommer tilmeldinger i den nuværende gruppe hver dag, så er det aktuelt at få de andre med ind over.

Er jeg ellers på vej i den rigtig eller forkerte retning med konceptet?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)