Ewire og OpenCart - Nogle erfaringer?
Tilmeldt 11. Feb 12
Er der nogen som har positive eller negative erfaringer med dette? Ikke prisen på produkterne men, selve systemet?
Svar
Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.
Tilmeldt 9. Nov 11
ThomasVestergaard
Skrevet
26-06-2012 kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hejsa
Hvis der er noget specifikt du har behov for at vide er du altid velkommen til at spørge mig. Jeg giver dig også gerne en rundtur i systemet så du kan se hvad du får, hvis du vælger ewire .
Mvh Thomas Vestergaard Ewire medarbejder
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Nov 09
TWC
Skrevet
27-06-2012 kl. 12:36
Svar
Hej
Jeg benytter selv ewire som betalingsmulighed i min shop og jeg syntes det er en god alternativ løsning til NETS hvis man ønsker at modtage dankort . Dog vælger meget få at betale med ewire men foretrækker PayPal ved kassen, jeg ved ikke hvorfor ewire ikke er mere udbredt herhjemme. Jeg har aldrig haft problemer med at få udbetalt penge eller support, de svarer hurtigt på mine henvendelser.
OpenCart har jeg ingen erfaringer med.
Svar
Tilmeldt 11. Feb 12
ThomasVestergaard (og alle andre hvis i ved det)
Hvor lang tid går der fra et succesfuldt checkout, til pengene bliver registreret på min konto hos EWire?
Svar
Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.
Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Nov 09
TWC
Skrevet
08-07-2012 kl. 13:06
Svar
Hej
Du kan se transaktionen med det samme efter gennemført betaling.
Svar
Tilmeldt 11. Feb 12
Hmm??
Jeg har lavet et test køb på min egen side i går, og de figurerer stadig ikke på min E-Wire konto....?
Svar
Tilmeldt 9. Nov 11
Har du husket at capture ordren? Du kan evt slå autocapture til hvis dette giver mening i forhold til produkterne du sælger.
Svar
Tilmeldt 11. Feb 12
Ok, det virker når autocapture er aktiveret, men.....
Hvis produkterne ikke er på lager kan dette jo ikke benyttes. Hvordan skal jeg så "capture" pengene når produktet er blevet sendt?
Svar
Tilmeldt 9. Nov 11
Du kan ente logge ind på din ewire konto, og så under menupunktet "Netbetaling " capture dem manuelt.
Eller du kan bruge vores API som er beskrevet i integrationseksemplerne her: http://ewire.dk/dk/integration/ressourcer.aspx
Håber det hjælper.
/Thomas
Svar
Tilmeldt 11. Feb 12
Hurtigt svar :-)
Det med API havde jeg også læst mig frem til, jeg havde dog håbet at det var muligt at gøre det direkte fra OpenCart Modulet....?
Men igen tak for hurtigt svar :-)
Svar