Jeg ved ikke hvor meget hold der er i det, men jeg har opdaget, at ihvert fald google, Ikke medtager stammen af et ord, hvis det staves med endelsen s.... Når jeg skriver fx "skibets forstavn", så kommer den øverst på side 1 i google, men skriver man "skibet forstavn", så dukker den overhovedet ikke op... Andre der har samme erfaringer, og måske bedre erfaringer med andre løsninger.. ? Mvh Brian Brandt |
endelser i keywords, uden s
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
|
nu var skibets forstavn også bare lige et eksempel... (måske et dårligt et, sorry)... pointen var bare, at "skibets" også dækkede over "skibet" ... for selvom jeg "teoretisk" søger efter "skibet" plus firma-navnet, så dukker det overhovedet ikke op i søgningen... men skriver jeg "skibets" plus firma-navnet, så dukker det op på første side... Men hvad du siger, Mikkel, er at hvis der er nok resultater på "skibets", så tager den ikke "skibet" med i overvejelserne og undlader helt at vise resultater indholdene "skibet", "skib", "skibe" etc...? |
|
ja... nogle gange skal man bare lige bruge sin sunde fornuft... logisk tankegang har aldrig skadet... nogle gange bliver man bare forblændet af alle de gode råd som der kommer og glemmer at tænke selv.. |
har ikke så meget forstand på det endnu. Men vill det ikke give mening at jo flere jo bedre? eller hvad? |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)