Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af dedikeret server

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg har en nystartet virksomhed med brug for en masse plads pga. video uploads, søger jeg hjælp og gode råd til, hvor man kan finde en dedikeret server til en god pris? 

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange GB regner du med at skulle bruge i plads og trafik? Umiddelbart skal der jo ikke den vilde CPU til at hoste video-uploads.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Video uploads? Kan du ikke blot bruge youtube? Du kan tilføje links til deres videoer i stort set alle CMS systemer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan også prøve vps hos unoeuro.dk eller exahosting.dk - det er da i den billige ende

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan lige fortælle lidt om konceptet her:

Primo Talent er et helt nyt koncept der sætter talentet i spotlyset. Unge mennesker med stor interesse for fodbold eller sport generelt, kan oprette sig selv inde på siden og uploade videoer der viser deres talent og kunnen med en bold, hvor der i den anden ende af hjemmesiden sidder talentspejdere og fodboldklubber der ser disse talenter. 

Vi regner med der vil være et stort behov, vi snakker flere hundreder GB, og vi vil helst ikk benytte os af youtube, da vi gerne ser at folk uploader igennem vores side. Og da det tit og ofte er videoer der fylder meget, kræves der meget plads.

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil selvfølgelig gerne henlede opmærksomheden på vores virtuelle server produkter :)

Vi yder i denne måned 30%-rabat til amino-brugere - bare skriv til support@vpspro.dk. Hvis dig signer op nu - så følger rabatten med dig også hvis du opgraderer osv.

MVH VPS Pro

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

VPS Pro Support:

Vi vil selvfølgelig gerne henlede opmærksomheden på vores virtuelle server produkter :)

Vi yder i denne måned 30%-rabat til amino-brugere - bare skriv til support@vpspro.dk. Hvis dig signer op nu - så følger rabatten med dig også hvis du opgraderer osv.

MVH VPS Pro

Velkommen! :-)

Nu spørger jeg måske dumt, og jeg håber da at jeg tager fejl, men tilhører "jeres handelsbetingelser" ikke Surftown?
https://www.vpspro.dk/diverse/handelsbetingelser.html 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hetzner og Worldstream er fantastiske til prisen.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har server hos Hetzner i Tyskland, og kan kun anbefale dem. Super performance.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)