Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurra - ny forside!! - tjek den ud

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Nu er min nye forside klar, og jeg er godt tilfreds. Det er jo Mr. www.cygnet.dk - en veteran  her på Amino, der har lavet denne..Tjek den gerne ud, og kom meget gerne tilbage med ris/ros/gode forslag. Kristian har i den grad renoveret min hjemmeside, og han har jo gjort det godt..

 

Mere ros - jeg havde et møde med Sebastian fra www.Netinvade.com der jo også gør sig i dette gode forum, og Sebastian har i den grad givet mig mod på, at lave Google Adwords til min webshop, og han har gjort det med STOR succes..

 

Derfor MANGE tak til Kristian og Sebastian, selv om dette er skrevet sent, har I to hjulpet til, at min nattesøvn er kommet tilbage!!

M.v.h. og nat nat

Stones


Dit e-byggemarked   

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 06:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med det - det ser da rigtig godt ud!

 

Jeg bliver nødt til lige at komme med en smule konstruktiv kritik.. Personligt lægger jeg mærke til, at den grønne boks i toppen ikke ser ud til at være lige så bred som resten af siden. Man ser det specielt i højre side, hvor den lodrette kant ligesom ødelægges af denne boks. Der er i øvrigt en tilsvarende grøn boks i bunden, der ikke ser ud til at være for smal?

 

Derudover forstår jeg ikke, hvorfor du har så stort et mellemrum over dine kategorier, det er lige som om, at der er et linieskift for meget.

 

I øvrigt vil jeg kommentere lidt på dine søg- og "mærke"-bokse, idet jeg for det første synes, at du bør skrive Producenter i stedet for Mærker, og for det andet synes jeg, at de bør have ens udseende, når du har muligheden. Altså tekstboksen ved søg er lige så bred og høj som dropdown-menuen ved Mærker, og søg-knappen lige så stor som Vælg-knappen. Det er ikke meget forskel der er, men det er der :) Til slut bør dropdown-menuen have den samme højde som knapperne.

 

Jeg synes dog du skal være rigtig tilfreds med det du har fået stykket sammen.. Jeg kunne ihvertfald godt finde på at handle ved dig!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Rigtig flot side, håber virkelig at det giver noget mere salg. Jeg tænkte på næsten det samme som Mattias ovenfor, og problemet med den grønne bar tror jeg evt. kunne løses, ved at lave kanten udenom  i en hvid farve (måske en smule transparent).

På selve forsiden mangler der også lige lidt (de random produkter som vises), hvor jeg blandt andet syntes du skal lave alle billeder i samme størrelse, da det kommer til at se dumt ud når der fx både står en stor sprøjte og en lille bajonetsav
ved siden af. Overvej som sagt en fast størrelse (evt. kvadrat) og leg med nogle spændende beskæringer. Derudover syntes jeg at overskriften "SWHANDEL - Dit e-Byggemarked." skal en smule op, også skal punktummet derefter slettes. Den korte tekst lige under overskriften skal også revideres lidt, så den bliver lidt mere spændende og indbydende, og igen skal du slette et par overflødig punktummer (helst ikke to punktummer eller udråbstegn efter hinanden).

Overvej også om du skal skilte med fragten på forsiden, en placering et andet sted ville måske være mere passende. Prisen på fragt ved jeg heller ikke om er helt optimal, da du sikkert vil holde nogle kunder væk, som kun har brug for en lille ting (fx en sending tøjklemmer). Nu når du også sælger en del produkter, som vejler og fylder meget, kunne det måske være en fordel for dig at afregne fragten efter vægt, det tror jeg kunderne vil syntes var mere rimeligt (hvis selvf. ikke priserne er for høje sat).

Edit: tænkte også lige på, hvorfor du har en vælg-knap udfor mærke-vælgeren, når den nu alligevel ikke skal bruges. Lav evt "Mærker" om til "Vælg mærke:". Hvorfor står den første produktkategori forresten lidt langt nede?

// Jesper Skov

 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-06-2007 07:10:47 Forfatter: Jesper Skov tænkte også lige på, hvorfor du har en vælg-knap udfor mærke-vælgeren, når den nu alligevel ikke skal bruges.

Så vidt jeg ved er det ikke alle browsere der understøtter den automatiske funktion, - fx. nogle ældre browsere, så den er da en meget god idé at have med..

 

Dato: 12-06-2007 07:10:47 Forfatter: Jesper Skov Overvej også om du skal skilte med fragten på forsiden, en placering et andet sted ville måske være mere passende. Prisen på fragt ved jeg heller ikke om er helt optimal, da du sikkert vil holde nogle kunder væk, som kun har brug for en lille ting (fx en sending tøjklemmer). Nu når du også sælger en del produkter, som vejler og fylder meget, kunne det måske være en fordel for dig at afregne fragten efter vægt, det tror jeg kunderne vil syntes var mere rimeligt (hvis selvf. ikke priserne er for høje sat).

Jeg kunne ikke være mere enig.. 79 kroner er meget i fragt - så bruger jeg hellere det kvarter det tager at gå ned i Føtex og hente nogen.. Hvis du kan holde dig på 79 kroner i fragt for det dyreste kan du skilte med det - evt noget i retning af: Fragt betales efter Post Danmarks takster, dog betaler vi alt over 79 kroner. Eller noget lignende!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Tak for de gode input..M.h.t. fragten ja så har det været noget af det, der har været en hjernevrider for mig, og der vrides stadigvæk....

 

Der er jo både fordele og ulemper ved dette. Ved godt at det er dyrt, at sende 4 markeringspenne med 79 kr. i fragt, men det er jo billigt at betale 79 kr. for et partytelt, der vejer 150 kg..Min største "konkollega" har fragtbetaling efter vægt, men til gengæld 65 kr. i gebyr, hvis man køber for under 400 kr. Det er jo også både godt og skidt..Som meget andet vender og drejer jeg dette fra tid til anden..

 

God varm dag herfra..

Stones


Dit e-byggemarked   

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Lav blot så fragten er 30 kr. ved 0-5 kg., 50 kr. ved 5-15 kg. og fx 95 kr. ved 15-1000 kg.

Du kan selvfølgelig selv rette grænserne og priserne til, så det måske hænger bedre sammen for dig.

// Jesper Skov

 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-06-2007 08:33:40 Forfatter: Stones
Hej


Tak for de gode input..M.h.t. fragten ja så har det været noget af det, der har været en hjernevrider for mig, og der vrides stadigvæk....


Der er jo både fordele og ulemper ved dette. Ved godt at det er dyrt, at sende 4 markeringspenne med 79 kr. i fragt, men det er jo billigt at betale 79 kr. for et partytelt, der vejer 150 kg..Min største ''konkollega'' har fragtbetaling efter vægt, men til gengæld 65 kr. i gebyr, hvis man køber for under 400 kr. Det er jo også både godt og skidt..Som meget andet vender og drejer jeg dette fra tid til anden..


God varm dag herfra..

Stones


Dit e-byggemarked 



Din konkurrent vil jo tydeligvis ikke have fat i de små ordrer.. Måske vil du? Jeg kender ihvertfald ikke nogen der betaler 65 kroner + fragt + prisen for et sæt med 4 markeringspenne eller en boks tøjklemmer som vi tidligere var inde på.
 

Det er ikke mit indtryk, at man skal tjene penge på fragten. Hvis du vil det (og det vil du vidst ikke!), er det meget bedre at lægge det til varens pris, da man som kunde hellere vil betale for denne end man vil betale for fragten.

 

Til sammenligning har jeg lige købt en 90L murerbalje på nettet. Den kostede 59,95 - og det er jo utroligt billigt i mine øjne. Men incl fragt og alle mulige latterlige gebyrer løb den op i 189! Javist, jeg købte den alligevel, men ikke før jeg havde besøgt 8 byggecentre.. Jeg havde hellere betalt disse centre 189 kroner for baljen, end jeg vil betale 60 for baljen og 120 i fragt!

 

Håber det var forståeligt ;)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stones - bare lige en hurtig kommentar herfra - hvis man lader
dropdownen stå på "Producenter" og klikker vælg får man en 404-fejlside


Ellers en flot shop. Held og lykke med den.






Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

Tak for de gode indlæg - er der flere der vil give ros/ris/forslag til min nye forside på www.swhandel.dk

På forhånd tak - vil dernæst kontakte www.cygnet.dk - som har gjort et stort og godt stykke arbejde her.Vi vil så se på, om der er nået der skal finpudses..

God weekend når den rammer os.

M.v.h.

Stones


Dit e-byggemarked

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)