Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Ja, man sidder jo ofte og ser sig helt blind, når man bruger lang tid på f.eks. en shop - så lad mig høre hvad i synes om design, brugervenlighed osv. ?

Netbutikken hedder Auto-Butikken.dk

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:31

- Jeg synes baggrunden er lidt forstyrrende, når du har menu-knapper med farvebilleder. Prøv at fjerne gennemsigtigheden på knapperne.

- Farven på chatten falder lidt udenfor den blå farve, som du ellers bruger på siden.

- Nu klikkede jeg mig ind under dæk, hvor jeg tænker følgende:
 - Der bør være nogle længere tekster på 24''   .. måske bare 24 tommer (husk folk klikker på det)

- Nogle af dækbillederne er halve?
http://www.auto-butikken.dk/images/sportivaz451-t.jpg

- Istedet for "læg i indkøbskurv", så ville jeg lave "køb"-knapper (ellers smelter det hele meget sammen)

- Rodekasse bør hedde "Tilbud" :-)

- CVR-nummer i bunden

- Dit rentefri finansieringslink i banneret ser man slet ikke, farv evt. rentefri finansiering rødt og med streg under

http://www.auto-butikken.dk/shop/biludstyr-6s.html
^ Ipad og Iphone bliver på tragisk vis klippet over :O ! (billedet skal være mindre)

- Når man trykker på e-mærket, bør I skrive lidt om, hvad det betyder 

Det var de ting, som jeg lige faldt over :-)  Ellers rigtig pæn side.

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 29
Fra  Lukket virksomhed - slet Skrevet kl. 20:35

Flot webshop.

Men hvis man ligger en ikke-lagervare i kurven, så burde man modtage en eller anden form for notifikation på at der var x antal levering på den. Jeg ved godt at det står inden man ligger i kurven, men det kan nemt overses.

Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 20:50

Synes jeg også det er en fed hjemmeside. Meget flot og overskuelig. Som andre også skriver kan du måske lege lidt med farverne.
Desuden kan du måske implementere facebook ind i din webshop?

Ellers meget fin..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:21

cvr nummer i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed

flere produkt beskrivelser meget tæt skrevet de er meget svære at læse lav et par naturlige linje skrift

vis har flere billeder af hvert produkt visse produkter er jo ikke ligefrem billige så frem med flere billieder af dem

et billedet og meget småt til eksempelvis sådan en vare og et par linjer tekst er ikke meget lav i det mindste billedet større man kan zoom i på billedet så man mere præcist kan se hvad man køber af varen på billedet.

handelens betingelserne kan jeg ikke finde på siden er det ofte stillet spørgsmål hos dig , vis det er det ville jeg en titlen der skrev handelens betingelserne også der så man lettere kan finde dem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)