Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner - Skal vi samarbejde?

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Preben,

Det skal selvfølgelig ikke være en kaffeklub, ellers ville jeg ikke søge efter nogen herinde men taget ud til kaffeklub med mine venner og bekendte.

Det skal være noget seriøst arbejde, organiseret top til tå, så vi kan få fuld udbytte til vores møder.. Vi skal knokle, men selvfølgelig vil processen måske være langtrukken i starten, da ingen kender hinaden personligt men kun måske igennem amino.

Vi man skal give op fra starten af kan man lige så godt lade være med at møde op.. Man skal være seriøs og vil sigte efter succes'en..

Har fået en del beskeder via indbakken og har prøvet at svare dem alle, beklager hvis jeg svarer lidt sent.. Tror vi er oppe på over 10-12 stykker efterhånden.. Det bliver spændende..

Tilmeldt 17. Apr 08
Skrevet kl. 16:40

Tak til alle interesserede..

Jeg synes at vi er ved at nå det antal personer der skal til starte det her op. Vi er cirka 10 stykker, hvilket er rigeligt til at starte med.. Hvis vi bliver mere , er jeg bange for at det bliver alt for overflødigsk..

Næste step at få arrangeret en dagsplan til mødet. Hvad skal vi tage op, hvad skal vi diskutere? Det må vi kortlægge for at få det optimale til mødet, og arbejde efter dette..

Kom med friske bud..

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 00:32

Jeg synes at vi burde skrive de ting som har interesse og gerne vil starte op.

1) et site med service ydelse, hvor kunden betaler for den ydelse: eksempel på sådan nogle site kan være amino.dk , bilbasen.dk trendsales.dk, bolig.dk, justeat.dk, miinto.dk altså hvor man dækker et behov for kunden.

2) en webshop, med et niche produkt
Eller med noget hvor der er et hul i marked

3) et freenium site, Freenium site kan være alt muligt mellem himmel og jord. Feks noget a la pinterest.com

4) iPhone/android app, hvis man har en ide til det

5) et website/system inden for deal marked , med et twist, gøre noget de andre ikke gør.

Kan sikkert blive ved med at skrive, men her er ihvertfald noget input til hvad jeg gerne vil og ser muligheder i.

Hvis der er andre som har input så skriv løs.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:32

Lyder helt ok med Fredag den 29.  kl ? og hvor ? (Fisketovet lyder ikke dumt. )

Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 00:43

Hej kim

Hvis du har lyst må du gerne komme med noget input til noget der har interesse , så vi kan klare gøre og afdække hvad og hvilke emner der skal snakkes om, så vi har en plan.

Tilmeldt 17. Apr 08
Skrevet kl. 00:49

Hej Sheikhk,

Nr1 og nr2 lyder meget interessant og mere ambitiøst. Jeg er mere til en webshop hvor vi kan sælge som du også beskriver nogle niche produkter.

Vi kan tænke os om hvad og hvilke produkter vi kan sælge frem til fredag. Så snart vi har besluttet os for produktet/produkterne kan vi gå igang med et budget, 1-3års plan, og fordele opgaverne blandt os og dermed kickstarter projektet.

Måske lyder det hele for nemt og hurtig overstået, men tro mig det vil det være så længe vi kan organisere os og lave et godt projekt uden huller.

Jeg har selv indtil videre 2-3 projekter i tankerne som har et potentiale, de er ligefrem ikke nicheprodukter men efterspørgsel er der!

Tilmeldt 17. Apr 08
Skrevet kl. 00:52

Hej Kim,

Vi har ikke fastlagt tidspunktet endnu, men det bliver nok efter kl. 15.00 måske ved 18.00 tiden.

Det kan vi jo altid aftale når selve dagen nærmer sig. Det skal helst passe med de fleste, da det bliver den første "Iværksætter-møde" vi skal til at danne.

Jeg synes ihvertfald alle dem som ønsker at deltage bør gøre sig nogle tanker, og fastlægge sine egne kompetencer som vi som helhed kan gøre brug af. 

Vi må have en dagsorden (planoversigt) til på fredag, hvor vi kan diskutere de forskellige emner igennem. 

Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 01:01

Hej the master

Jeg synes bare at der skal noteres ned, hvilke områder som folk vil arbejde på, så har vi nok nogle stykker og udfra der kan man til møde finde ud af om man vil arbejde sammen med nogen eller køre solo, eller gå nogle stykker sammen og lave et team.

Tilmeldt 17. Apr 08
Skrevet kl. 01:10

Hej Sheikhk,

Ja, det er også nok det optimale at gøre på. 

Nu er der nogen som allerede har prøvet at danne sådanne teams/møder før, men som de nævner det så har det ikke varet længe før luften gik ud af ballonen. Derfor må vi være ekstra opmærksomme på at det ikke kun skal være Café/Hygge, men vi vil være der for at starte noget SERIØST op. 

Måske kan de dele deres erfaringer, så vi måske ikke oplever det samme..?

Jeg er en person som er villig til at give mig 100% til projektet, knokle, knokle og knokle.. Dette forventer jeg selvfølgelig også af andre som også er friske, som ordsproget rigtig fint beskriver det: MAN SKAL YDE; FØR MAN KAN NYDE!

ER I KLAR TIL KAMPEN?

Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 01:17

Helt klart, jeg er med !!!

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)