Jeg står i den situation, at jeg fra starten af 2013 (Slutningen af januar) skal i ulønnet praktik i 6 måneders tid.
Først lidt facts: Jeg læser en professionsbachelor i Leisure Management - og har netop afsluttet 4. semester. For jer der ikke kender uddannelsen: Omdrejningspunktet på Leisure Management uddannelsen er fritidsindustrien. Her er der især fokus på oplevelsesøkonomien, og uddannelsen har lært mig at planlægge og udføre opgaver indenfor områderne økonomi, analyse, marketing samt ledelse. Uddannelsen er på 7 semestre. Vil I/du vide mere kan jeg uddybe med fag. Mere info om uddannelsen: http://www.ug.dk/uddannelser/professionsbacheloruddannelser/oekonomiskmerkantileuddannelser/leisure_management.aspx#
Praktikken skal foregå på 6. semester indenfor leisure områderne: sport, event, kunst og kultur, turisme, hospitality eller attraktioner.
Jeg skriver til jer, da jeg som sagt søger en praktikplads. Er der nogle af jer der kan se nogle muligheder? Kender I nogle der kunne være interesseret?
Jeg er mest interesseret i sportens verden, men er åben for alt andet også .. Geografien er underordnet, da jeg er villig til at rejse langt for det rigtige sted.