Lader op til morgendagens fodboldbrag. Regnskab? Det har jeg sat hunden til God Weekend |
Hører på musik, hvor jeg så arbejder lidt til noget festival i næste weekend.
Hører på musik, hvor jeg så arbejder lidt til noget festival i næste weekend. |
Jeg slås som et lille bæst. Jeg troede jeg var ferm til at lægge et nyt theme på wordpress, men det er jeg åbenbart kun, når det er mine egne Artisteer-themes Har endelig fundet et gevaldigt fint færdigkøbt theme, og om jeg så kan lægge det på! Eller det kan jeg næsten, for det er installeret, men tror ikke jeg har fået det hele med. Mit gæt er, at der går nogle timer før jeg kommer i kassen. Håber at det hjælper mig at jeg er en stædig rad |
Ser frem til, forhåbentlig, 10+ timers programmering. |
Fredag aften er mere eller mindre hellig for mig. Jeg gider aldrig lave noget som helst seriøst fredag aften. |
Fredag aften er mere eller mindre hellig for mig. Jeg gider aldrig lave noget som helst seriøst fredag aften. |
jeg kender kun en Mansion, og det er Playboy Mansion - Så nu blev jeg helt misundelig |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Efter en dag på kontoret her i Chiang Mai i Thailand. Så blev det tid til at indtage min livret - Sushi! |
Kristian Ole Rørbye
Det er desværre ikke playboy mansion, men et der ligger tæt på Google. Fire ungkarle har en kæmpe villa som er indrettet til seriøse fester. Det er lukkede fester for inviterede, og jeg plejer at få en invitation gennem fælles venner. Det er meget sjovt, og ekstravagant :-) Mvh Carsten |