Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad laver du en som i dag?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal nørde med min nye MacBook retina, der lige er kommet i formiddags, hele aftenen ;o) 

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:08

Har lavet den første Responsive Design feature til CloudSprout, jeg tror det gør at vi er den første Drag-n-drop SiteBuilder som understøtter Response Design.

Så blev der lavet mad og spist med kæresten, som stadig er i køkkenet hvor hun laver marinader og salater til imorgen hvor vi for besøg af en god sjat venner.

Så var der lige en telefon samtale med en partnerne, hvor vi snakkede om hvordan vi hurtigst muligt for CloudSprout på markedet. Den står på weekend arbejde både for mig og for ham.

Jeg er tilbage ved keyboardet, og har arbejder på den næste RD feature.

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:09

Jeg har netop været igang med at lave diverse faktura og fører dem ind i regnskabet, så jeg fik også arbejdet lidt :S

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:13

Lundsby:

Har lavet den første Responsive Design feature til CloudSprout, jeg tror det gør at vi er den første Drag-n-drop SiteBuilder som understøtter Response Design.

Så blev der lavet mad og spist med kæresten, som stadig er i køkkenet hvor hun laver marinader og salater til imorgen hvor vi for besøg af en god sjat venner.

Så var der lige en telefon samtale med en partnerne, hvor vi snakkede om hvordan vi hurtigst muligt for CloudSprout på markedet. Den står på weekend arbejde både for mig og for ham.

Jeg er tilbage ved keyboardet, og har arbejder på den næste RD feature.

Skulle i ikke lanuche CloudSpout i Oktober sidste år? Har ikke hørt noget endnu, glæder mig ellers :D

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra københavn ø
Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 81
Fra  lwebersgaver.dk Skrevet kl. 23:13

sidder og sapper lidt rundt herinde og finder gode råd og ideer til forhåbenlig snarlig opstart af internet butik

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 23:16

Nyder at skrive tonsvis af artikler imens musikken kører i baggrunden ;-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:18

Nicolai Busekist Ohlsen:

Damm det skaber Trust og Værdighed at du lige tilføjer "Nyder" - Ja tak for glæden ved at tro på det man laver.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 23:20

SERPNAME:

Nicolai Busekist Ohlsen:

Damm det skaber Trust og Værdighed at du lige tilføjer "Nyder" - Ja tak for glæden ved at tro på det man laver.

Selvfølgelig nyder jeg det! Ellers havde jeg slet ikke taget initiativet ;-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 23:22

Lader op til 7 timer arbejde i Superbest imorgen!
Ellers så coacher jeg en ven i hvordan han skal ordne sin webshop, hjælper ham med at lave logo og en masse andet!
Hygger mig!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:24

SERPNAME:

Skulle i ikke lanuche CloudSpout i Oktober sidste år? Har ikke hørt noget endnu, glæder mig ellers :D

Jo, og der åbnede vi egentligt også op for det. Men alle de udenoms ting som start sites, videoer og ikke mindst modning og markedsføring, fik vi ikke lavet. Så det gør vi nu :-)

Du kan roligt glæde dig, jeg syntes ihvertfald det ser lovende ud! med både gratis og responsive design.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)