Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af domæne-bestilling

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er ikke en opgave endnu, derfor har jeg sat den her, og ikke under freelancer! ;-)

Jeg har et webhotel hvor jeg tager mig af det hele for mine kunder, mail-opsætning, udvikling m.v. Jeg kunne nu godt tænke mig at få en domæne-bestillings funktion på så jeg kan sælge hotel med domæne. Min løsning kører på drupal/php/linux.

Er der nogen der kan give mig et forsigtigt bud på hvilket prisleje det vil koste mig at få en til at sætte det på min side?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:29

Det bliver et større arbejde, da der skal laves et modul til f.eks. drupal commerce.

Prøv at kigge på: http://www.whmcs.com/

Jeg har valgt den løsning fordi den er til at betale og kan snakke sammen med cpanel/whm.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:37

Karsten Sønderup Hansen:

Det bliver et større arbejde, da der skal laves et modul til f.eks. drupal commerce.

Prøv at kigge på: http://www.whmcs.com/

Jeg har valgt den løsning fordi den er til at betale og kan snakke sammen med cpanel/whm.

Jo hvis jeg skal have den store forkromede færdig-pakke, jo så er jeg klar over at det kan blive dyrt. Min tanke var mere at købe mig til kerne-funktionaliteten som vil være at 1. tjekke om domænet er ledigt, 2. registrere domænet hos registrator, 3. opsætning af min dns-record.

Det er faktisk mest 1. og 2. jeg er på udkig efter.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:31

Hej Lars

Du skriver du skal have et doman-bestilling mondul så er det bare jeg er nød til at spøre lidt ind til dette da jeg selv har haft webhotel firma

Der for må jeg høre er det sådan at du vil have en form der gemmer din bestillinger og så bestiller du din domain hos din leverdør ?

eller har du en api adgang til din leverdør som du kan lade dem få besked med det sammen om det ?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:47

Kim Belhauge:

Hej Lars

Du skriver du skal have et doman-bestilling mondul så er det bare jeg er nød til at spøre lidt ind til dette da jeg selv har haft webhotel firma

Der for må jeg høre er det sådan at du vil have en form der gemmer din bestillinger og så bestiller du din domain hos din leverdør ?

eller har du en api adgang til din leverdør som du kan lade dem få besked med det sammen om det ?

Jeg vil have det så folk kan bestille domæner direkte/live på min side. Det skal køre op imod et api af en slags, men jeg har ikke lagt mig fast på en registrator endnu.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:58

Ville nok være en ide at bestemme det første..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)