Egentlig var det vel mere inspirerende, hvis du sendte øllen først og lod os komme med navnet bagefter. Men blandingen af mjød og øl må vel hedde
Mjøl
mvh Hans
Min første tanke var noget med Loke, som jo havede en hovedrolle i den netop overståede julekalender.
Lokes øl
Lokes kraft
Lokes pæl
Eller simpelt hen Pæl?
Lokes bæger
Det går nok ikke at kalde den hverken Odin eller Thor.
Ymer er nok heller ikke så gangbar?
Sværdslag
Skjold - er også taget
|
Når jeg sidder og læser alle budene bliver man jo fanget i en kreativ process... selvom jeg slet ikke har tid til det.. ![]()
Hvilket navn ville jeg vende mig om efter?.... hmmm... noget unikt, specielt og noget som stråler af gammel tro og historie...
Et navn som slår mig er "Norden"... hvis den den skal stå på dansk.. alternativt kan du jo gå over i det engelske.
"Norden" som i nordisk mytologi... mht. mjød osv... men også "norden" repræsenterer os også idag.. altså nutidens danmark og hele skandinavien som igen var vikingernes holdeplads..
Ellers skal du sælge navnet på oplevelsen af smagen og historien bag... men der kan jeg ikke lige komme på et fedt navn..
Mange gange er noget simpelt meget fangende.. istedet for man begynder og give den gas med alle mulige ord. Er der forresten ikke en øl som hedder Thor pils?... det synes jeg da jeg engang har fået en for meget af....
"... Hvad skulle det være?...... " "... En Norden tak.... ". (Jeg kan næsten se reklamen for mig.. ha ha.. )
Held og lykke med jagten og hjernegymnastikken over et navn.
Henrik