Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Grøn" vil starte onlineshop -Hjælp!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Jeg skal til at starte en online shop der sælger fashion accessories og sko, men jeg er helt grøn på området, og har derfor brug for alt den råd, hjælp, vejledning og viden jeg kan fremskaffe mig.

Jeg har omkring 20.000 til opstarten og håber det er nok til både onlineshop, første indkøb af accesories og sko, samt reklame. Er det realistisk eller hvordan vil i forslå at fordele pengene?

Endvidere vil jeg også hører om der er noget der har erfaringer med indkøb fra udlandet, da det jo er en del billigere i f.eks polen og andre østlande at købe sko og accessories? Eller bør man holde sig til danske firmaer og hvordan får man kontakt med dem?

Ved det er en del spørgsmål men skulle du have et råd eller tip til nogen af tingene tager jeg imod med kyshånd!

Mvh. Mira

Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 15:20
Hej Mira,

Vi har meget forstand på Webshops men mindre på  Fashion accessories og sko.

Vi kan tilbyde en webshop med udviklingsmuligheder fra 499,-

Besøg vores hjemmeside og ring eller skriv, så skal vi give dig et tilbud på en løsning der passer til dit behov.

Med venlig hilsen Tim Janum / Janum@bellcom.dk / www.bellcom.dk

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 15:46
Om det kan holde afhænger vel af hvor meget du vil bruge på indkøb af varelager og hvor meget du vil bruge på reklame.. De tre ting hænger sammen!

Det nytter ikke at bruge mange penge på reklame, hvis du ikke har nogle varer på lager eller har en elendig (læs: ikke brugervenlig) webshop.

Det nytter ikke at bruge mange penge på varelager, hvis du ikke bruger nogle på reklame eller webshoppen
Det nytter ikke at bruge mange penge på webshoppen, hvis ikke du reklamerer for den, eller har noget at sælge der.

Umiddelbart vil jeg sige, at det er svært at komme igang for 20.000.. Især når du er på det marked, hvor du er, idet jeg går ud fra at dine varer er forholdsvist dyre..

Tænk over: Hvad vil du have ved netop din butik, der skal få kunderne til at handle ved dig frem for din konkurrent? Vil du have en super brugervenlig webshop? Vil du have et stort vareudbud? Vil du reklamere meget? Vil du have billige varer?

Hvis ikke du kan komme i tanke om det, så er det nok en god idé at finde ud af det til en start... Hvis du vil have en super brugervenlig webshop, vil jeg som udgangspunkt ikke vælge en standard-løsning fra for eksempel ScanNet, DanDomain eller hvad de nu alle sammen hedder. Vælger du alligevel at gøre det, så vil jeg anbefale dig, at du hyrer en dygtig designer, der har erfaring med disse shops, så den bliver rigtig flot..

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:02
Jeg vil gerne sælge billige varer, altså flotte moderigtige ting, der dog ikke ersuper kendte mærker. Netop derfor spørger jeg også ommuligheden for at finde leverandører i polen eller andre østlande?

Jeg vil gerne have en webshop der både er nem for mig at bruge, da der jo ofte skal nye produtbilleder på og ny tekst, men derudover er det også meget vigtigt for mig at det ser nemt og trygt ud for kunderne at handle der.

Ang. reklamer ser jeg ikke nogen grund til at bruge alt alt for mange penge, da jeg selv kommer meget i mode miljøet og andre steder hvor min målgruppe er, og derved er der jo bilige metoder i form af flyers osv.

Men hvordan får jeg kontakt med billige leverandører af sko og accessories? Og hvilke regler gælder der hvis jeg finder nogen i østlandene?

Og hvilken slags shop bør jeg vælge når jeg sætter lethed for mig, samt brugervenlighed for kunderne i højsæde? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 16:16
Start evt. med at leje en scannet eller dandomain shop for ca 300 per måned. Læg dertil 1-2.000 kr for en Dankort aftale med PBS. Det vil cirka blive 5.000 det første år. Så har du 15.000 til lagerudgifter m.m. Jeg startede med 6.000 kr, men så programmerede jeg også shoppen selv og havde et minimalistisk lager.
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 16:26
Jeg vil naturligvis - i kraft af at jeg selv udvikler alle mine ting - altid anbefale dig at få udviklet en shop fra bunden. På den måde vil du få lige præcis de funktioner du gerne vil have, - du bestemmer fuldstændig selv. Det er da en kæmpe fordel!

Men når du kun har 20k til det hele, så vil jeg tro, at det er smartere for dig at se en anden vej. Kender du måske en, der arbejder i et design-bureau eller lignende, der har styr på, hvordan sådan noget skal laves? Så var det en oplagt mulighed sammen med en standard-shop..

Når det er sagt, så er Jespers regnestykke ret godt :)

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 18:05
Det lader til, at du er lidt i underskud af likvide midler. Jeg vil gerne give dig en god opstarterpris for en webshop bygget fra bunden. Jeg sender dig en PM, om prisforslag og så videre. Da jeg er ved at have ferie har jeg masser af tid til at arbejde, så jeg vil gerne give dig en fornuftig pris.
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 18:48
Det er sådan et tilbud du skal tage - hvis han altså kan sit kram, og også ved en smule om design (ellers må du jo finde en anden der kan det - og det bliver den samlede løsning jo ikke billigere af)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:57

Med det budget du har vil jeg HELT KLART anbefale dig at benytte en mindre standard-shop fra f.eks. Scannet eller Dandomain. Selv hvis du finder en udvikler der vil arbejde for 25 kroner i timen får du ikke 1/10-del af den tid som Scannet og Dandomain har puttet i deres produkter. Selv et simpelt shopping system kræver så mange forskellige ting, stabilitet, brugervenlighed og ikke mindst dokumentation og support, at det er komplet umuligt at lave fra bunden indefor dit budget - uanset timeprisen.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:03
Er helt enig med Mikkel, en ting er også kodningen en anden ting er brugervenligheden i systemet. De mange standard shopløsnigner der er på nettet er gennemtestet af mange tusinde kunder, og der er optimeret på brugervenlighed mm. løbende med nye versioner.

Så har du ikke nogle specielle krav din webshop skal opfylde, så vil jeg mene et standardsystem er langt det bedste, på den måde er du også meget hurtigere igang.
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)