Hej Aminoer, Den 1. juni gik www.oplevholbaek.dk i luften. Efter en massiv markedsføringskampagne er siden er blevet rigtig godt modtaget af annoncører og brugere. Vi kan bare ikke selv følge med og leder derfor med lys og lygte efter en freelance sælger, der kan hjælpe os med at sælge faste annoncer - NU OG HER! Kig lidt rundt på siden og har det interesse, så smid mig en PM eller en mail på js@oplevholbaek.dk, så sender jeg gerne yderligere info retur. Glæder mig til at høre fra Jer! /Jannelouise |
Er du freelance sælger?
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Først og fremmest rigtig megen ros til den rigtig flotte side i har fået online. Helt sikkert et rigtig fedt sted for folk fra holbæk, med overblik over aktiviteter i byen, og et godt site for turister som overvejer at besøge byen. Overvej dog lige at få styr på jeres billeder, så de ikke er skaleret så meget, som de fx er på forsiden (uffe holm osv), det ser forkert/grumset ud. Derudover skulle i overveje at få lavet andre billeder til toppen, da man efter at have navigeret rundt lidt, bliver træt af at se på det utydelig billede fra jeres havn. Lav evt. en ting, som tilfældigt skifter mellem en masse flotte billeder. Men alt i alt stor ros! Ang. annoncerne som i vil have solgt, så ville det nok være en fordel hvis i kiggede efter nogle i holbæk, da det oftest sælger bedre (især lokalt), hvis en person møder op og fortæller lidt om jeres side. Spørg dem du kender, eller overvej selv at sætte tid af til bi-jobbet. |
// Jesper Skov
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)