Denne her får lige en chance til - det er jo blevet til en ny uge, og måske en masse nye friske meninger?? |
Super lækre, dem ville jeg se på, hvis vi skulle skifte vores Ikea borde ud :-)
Denne her får lige en chance til - det er jo blevet til en ny uge, og måske en masse nye friske meninger?? |
Super lækre, dem ville jeg se på, hvis vi skulle skifte vores Ikea borde ud :-) |
Enig, der helt fine, også til en fornuftig pris. |
Personligt syntes jeg de ser fede ud, dog syntes jeg benene ser rimelig skrøbelige ud. Skal et skrivebord stå i et hjørne af lokalet er det rart at kunne placere skærmen inde i hjørnet, når den skal det syntes jeg selv det er mest behageligt at hjørnet også rundet på bordet, da det ellers bliver ubehageligt at arbejde på. Jeg har selv haft et skrive bord fra Ikea http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S89807037/ det er nok det bedste bord jeg har haft. (har ikke gidet give flere tusinde for et bord, de fås sikkert bedre for flere penge) |
@ Christian Tusind tak :) @ Koluda Byg Tak for dit svar :) Er dette generelt det prisniveau du ville kigge efter hvis du skulle købe nyt skrivebord? @ Michael Ja det er jo et traditionel - no bullshit - skrivebord, som faktisk også minder om det jeg selv sidder med :) Men..... det er da også super kedeligt/traditionelt - synes du ikke? Selvom jeg selv har et lignende bord, så undrer det mig meget at der ikke er større variation i designet på folks skriveborde..... Måske er der bare ikke det store behov for noget der skiller sig for meget ud... ? @ Remy Du er sgu herlig Mht. dit hæve / sænke bord. Må jeg spørge hvad du har givet for det? Jeg har også fundet et par leverandører af hæve sænke borde, men jeg tænker at der er SÅ mange om buddet, så mon der er plads til en mere, der sælger et næsten identisk hæve sænke bord??? |
Helt afgjort. Arkitekten har helt bestemt ikke været på overarbejde da han tegnede. Men tror ofte at folk vælger skrivebord ud fra hvordan de er at sidde ved og ikke så meget hvordan de ser ud. med mindre vi snakket om et kontor miljø som skal fremstå pænt og minimalistisk. og her ville sådan et ikea bord helt klart ikke passe ind. |