Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er billige skriveborde interessante?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne her får lige en chance til - det er jo blevet til en ny uge, og måske en masse nye friske meninger?? Big Smile

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 12:58

Super lækre, dem ville jeg se på, hvis vi skulle skifte vores Ikea borde ud :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 13:04

Enig, der helt fine, også til en fornuftig pris.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 13:25

Personligt syntes jeg de ser fede ud, dog syntes jeg benene ser rimelig skrøbelige ud.

Skal et skrivebord stå i et hjørne af lokalet er det rart at kunne placere skærmen inde i hjørnet, når den skal det syntes jeg selv det er mest behageligt at hjørnet også rundet på bordet, da det ellers bliver ubehageligt at arbejde på.

Jeg har selv haft et skrive bord fra Ikea http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S89807037/ det er nok det bedste bord jeg har haft. (har ikke gidet give flere tusinde for et bord, de fås sikkert bedre for flere penge)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:29

Synes de ser for fimset ud, med de små mærkelige ben. Men der er jo nok bare mig Big Smile

Elsker mit hæve/sænke bord.

Synes ellers det ser ud til at være nogle lækkere materialer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:54

@ Christian 

Tusind tak :) 

@ Koluda Byg

Tak for dit svar :) Er dette generelt det prisniveau du ville kigge efter hvis du skulle købe nyt skrivebord?

@ Michael

Ja det er jo et traditionel - no bullshit - skrivebord, som faktisk også minder om det jeg selv sidder med :) Men..... det er da også super kedeligt/traditionelt - synes du ikke? Selvom jeg selv har et lignende bord, så undrer det mig meget at der ikke er større variation i designet på folks skriveborde..... 

Måske er der bare ikke det store behov for noget der skiller sig for meget ud... ?

@ Remy

Du er sgu herlig Smile Jeg elsker dine ærlige og ligefremme bemærkninger - de er da til at tage og føle på :)

Mht. dit hæve / sænke bord. Må jeg spørge hvad du har givet for det? Jeg har også fundet et par leverandører af hæve sænke borde, men jeg tænker at der er SÅ mange om buddet, så mon der er plads til en mere, der sælger et næsten identisk hæve sænke bord??? 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 15:51

WideEyes.dk & AAimport.dk:
aditionel - no bullshit - skrivebord, som faktisk også minder om det jeg selv sidder med :) Men..... det er da også super kedeligt/traditionelt - synes du ikke? Selvom jeg selv har et lignende bord, så undrer det mig meget at der ikke er større variation i designet på folks skriveborde..... 

Måske er der bare ikke det store behov for noget der skiller sig for meget ud... ?

Helt afgjort. Arkitekten har helt bestemt ikke været på overarbejde da han tegnede.

Men tror ofte at folk vælger skrivebord ud fra hvordan de er at sidde ved og ikke så meget hvordan de ser ud. med mindre vi snakket om et kontor miljø som skal fremstå pænt og minimalistisk. og her ville sådan et ikea bord helt klart ikke passe ind.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)