Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg overvandt en grænse - og det gav pote..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Aminoer, 

Puha, jeg har haft is i maven... Jeg har været sky og lidt bange for at kontakte diverse medier, når jeg følte jeg havde en god historie. Jeg bryder mig ikke om, når det jeg siger eller gør bliver overfortolket, og derfor har jeg længe været bange for, at medierne er gode til at twiste citronen på en historie, så den pludselig er helt anderledes, end den startede med. Jeg tog det op til en netværks aften i WIB i Odense, og jeg fik en masse gode råd med - uden jeg fik gjort noget.

Nu hvor jeg har skrevet min egen begynder SM bog, så tænkte jeg, at nu var det tid til at losse mig i røven og få skrevet til de dersens journalister. Jeg slog op på min facebook, om en af mine bekendte kendte nogle på redaktionerne på damebladene - og VUPTI, så var der bid. Det har resulteret i at jeg skrev til tre magasiner hvoraf to har svaret.

Og nøj - hvor er jeg stolt. Se lige denne fine artikel, om mig, om det at starte med SM og om min helt nye, gratis E-bog og opfølgende online kursus

Shyyyh … det handler om S/M! - JEG ER STOLT!

Hold nu op - min far ville have sagt - Michelle I told you so.. Men jeg bliver alligevel så overrasket og glad, hver gang det lykkedes mig at komme ud af starthullerne og få skabt noget - gjort noget - af det jeg har drømt om.

Og så har min bog fået ekstremt meget god feedback og er blevet anmeldt med topkarakter af Sexolog og Parterapeut Maj Wismann!

Så alle jer - Giv den gas,

Klem,

Michelle

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med den flotte omtale. Og især tillykke med at du har overvundet nogle grænser. Timingen er vist også ret god, da SM så vidt jeg lige kan se, er ret stor i øjeblikket.

Jeg ved ikke selv meget om SM, men det kunne være jeg skulle få overveje at læse din bog. Jeg støder ofte på spørgsmål om det emne, og det er i virkeligheden lidt spøjst da jeg sælger mobiltelefoner. Men det er ikke sjældent at jeg får spørgsmålet: "Kan man også sende de der SM beskeder?" når ældre damer er ude og købe deres første mobil.

Jeg plejer at svare at det er ikke noget vi blander os i, men at det kan de sagtens. Men det ville være en god service hvis jeg også kunne guide dem lidt, så jeg bliver nok nødt til at sætte mig ind i emnet :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igang :) 

Haha ja, det kan du have ret i - du skal være mere end velkommen til at læse bogen.

Wink 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tillykke med gennemført projekt. Det kan du roligt være stolt over, specielt fordi S/M traditionelt har været tabulagt, og det tager lang tid at nedbryde gamle holdninger. Det betyder, at du ikke bare overskrider egne grænser, men er med til at gøre S/M almindeligt acceptabelt. Det er flot.

Flot omtale på oestrogen.dk også.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt gået! - Det giver virkelig perspektiv at se, hvordan du driver din forretning, som ellers ligger indenfor et mere tabubelagt område.

Klø på! :-) 

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres søde feedback Jacob og Becker - Det giver mig endnu mere mod på at give den gas. Jeg håber også på, at jeg kan være endnu mere med til at rykke ved bdsm som tabu - så det en dag ikke er så tabubelagt, som det faktisk stadig er - også selvom damebladene har fokus på netop SM og dominans :)

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super flot !

Sådan, den skal bare have gas, så ned med de barrierer :)

 

Marttin

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Marttin :)
Hav en skøn dag! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

meget med erotik er tabu belagt , at snakke om eller lave , så det er nogle grænser der skal overskrides , men super tillykke med du overvandt grænsen og jeg håber se den vildeste bloggen løs om emmet og flere bøger fra dig giv den bare fuldt gas der ud ad Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange Mange tak Mikael - Jeg skal prøve at give den al det jeg kan!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)