Hej alle
Hvis man nu starter et firma for at få et CVR nr. Og bruger den første tid på at tjek priser ud hos grosister. Hvor meget skal man så lave til told/skat af moms papir?
|
Start et firma, hvordan?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Det kan gøres online og tager ganske få minutter. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
ja.. du angiver bare 0 i salgs og købsmoms... og husk at gøre det, for ellers kan de finde på at "opfinde" et estimeret tal... som du selvfølgelig ikke kommer til at hænge på, men det er bare et irritationsmoment... og de kan også finde på at lave et par rykkere, men kan faktisk ikke huske om der faktisk er gebyr på det... |
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
hva sker der så hvis jeg har købt for lad os sige 15000 kr og ikk har tjent noget endnu kan de så ikk lukke firmaet www.shop2billig.dk |
Hvis du har købt noget for 15.000 incl moms, så når du skal afregne moms, så skal du skrive den moms du har betalt og 0 i feltet for moms du har solgt for hvis du ikke har solgt noget. Derefter går der lidt tid (dage/uger) og du får en pæn hilsen fra Skat som er den moms du skal have tilbage. Jeg ved ikke lige hvor lang tid de accepterer at du ikke tjener noget men kun køber... men tror ikke at de går ind og tvangslukker dit firma... |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)