Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig salgsagent.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer..

Jeg har i længere tid gået med en ide om at starte en eller anden form for selvstændig virksomhed, hvis arbejdsområde er at insource salgsopgaverne for andre virksomheder..

Blandt andet:

-Opbygnings af salgskoncept.

-Markedsføring.

-Udvælgelse af emner.

-Kontakt til emner

-Mødeafholdelse

-Forhandling af kontrakter.

-med mere.

Er det noget som der faktisk er behov for ?.. hvad siger i andre aminoer ?.. vil i benytte sådan en service ?.

Det skal siges jeg har teoretisk grundlag for ovennævnte ligesom det har været min dagligdag i de sidste mange år.

Hvad siger I  ?.. lad mig høre.

Hilsen

Jens Ole

Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 10:13
Hej Jens Ole,

jeg tror sagtens du vil kunne få en fornuftig forretning ud af det.

Der er stor mangel pÃ¥ sælgere i mange virksomheder i DK, især nÃ¥r det drejer sig om canvas-salg  ogsÃ¥ i  de veletablerede virksomheder og hvad angÃ¥r Iværksættere, sÃ¥ er manglende salg og salgskundskaber nok en af de hyppigste Ã¥rsager til at selv gode projekter ikke rigtig bliver til noget eller at man mÃ¥ dreje nøglen om.

Alt efter hvilket koncept du stiller op med, ville jeg sagtens kunne benytte en ekstern sælger.

Mvh

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:18
Hvis salget kan foregå på ren provision - no cure no pay - så ville jeg godt kunne bruge sådan en service engang imellem.
Faktisk har jeg en opgave, du godt kan få lov at hygge dig med, hvis vi i øvrigt kan blive enige om betingelser osv.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21
Hej Jens Ole

Jeg startede en virksomhed som den du beskriver for et par år siden. Det kan godt blive en helt god forretning, hvis man er en erfaren sælger - og hvis de produkter man sælger er gode.

Jeg er selv på udkig efter en dygtig agent, som selv ønsker at styre sin arbejdstid efter en "no cure no pay" model.

Du er velkommen til at kontakte mig for at høre nærmere.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 20:01
Hej

Hvis salget kan foregå på ren provision er jeg meget interessert i at få en patner.. hvis du er, så skriv en priv :P

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:37
Goddag

Tror det ville være en rigtig god ide, er selv på udkig efter sælgere som har stor berøringsflade og kan deres kram. De er dog lidt svære at finde........ Hvis du er interesseret er du velkommen til at kontakte mig.

www.taxaspot.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:33
Stiller mig lige om bag i køen med dem der er ude efter sælgere efter "no cure no pay" ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:34
Hej Jens,

Vi er et nyopstartet virksomhed, der også er interesseret i en, no cure no pay, løsning.

Hvis du er interesseret er du velkommen til at kontakte os, for yderlige oplysninger.

Med venlig hilsen

WonderPizza DK

Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:58
Hej Aminoer. og tak for jeres mails.

Mage vil gerne en no cure no pay løsning, jeg mener ikke det er fremtiden. tværtimod er det en del foranliggende arbejde i salget der er vigtige, nemlig det faktum at kunne styre sine potentielle kunders reaktioner p åde påvirkninger de får. Og det er her jeg kan tilbyde en hjælpende hånd. De kundedata som kommer af Telemarketing, kundebesøg reaktioner på mail kampagner, er informationer som selv små nystartede virksomheder skal genne og senere anvend i deres salg/makedsføring.

Glædermig til at høre fra jer endnu engang.

hilsen

Jens Ole

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:00
Hej Jens Ole.

Bare klø på med idéen og hold fast i dit koncept om at det skal være til en fast timepris eller hvad du nu vurderer er den bedste måde for dig. Potentialet for din idé er enormt. Hos Mødebooker arbejder vi altid til en fast timepris - netop fordi vi ved, at resultatet af vores indsats i sidste ende er LANGT bedre og mere givtigt for vore kunder, end hvis vi skulle løse opgaven på provision (no cure - no pay)

Vi får en del henvendelser fra virksomheder der også ønsker at hyre os til salgsarbejdet efter det indledende møde, som vi laver for dem. Desværre er vores organisation ikke opbygget, så det kan lade sig gøre. Derfor må du endelig komme forbi til en kop kaffe i Varde, hvis du ønsker at gå videre med projektet og ønsker en seriøs samarbejdspartner. Vi kan i hvertfald godt sende nogle leads videre til dig.

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)