Toppen synes jeg er blevet fin. Dem minder mig lidt om YouSee, men det ser flot ud. Jeg synes måske at fragtlogoet et lidt for kompliceret. Du kan nemt nøjes med lastbilen som symbol.
Resten af siden følger dig ikke helt med det flotte design i toppen. Der er rigtig mange informationer, og jeg savner lidt en masse luft og mindre at blive bombet med i hovedet. Keep it simple :)
Om det er seriøst, måske, måske ikke. Når bogstaverne tumler sådan rundt er det ikke seriøst, det kunne bruges til en legetøjsforretnings butik.
Men på den anden side, ser det godt ud og hvorfor skal du have et seriøst logo hvis det fungere?
Personligt kan jeg godt lide det.
Hej Alexander.
Tak for dit besyv af siden.
Logoet er noget som der lige skal prøves af. Jeg kan godt se hvad du mener, og virker det alt for useriøst, og hvis der er flere som siger det samme, jamen så får jeg lavet et nyt. Helt klart!
Jeg syntes ikke det er helt nemt at lave en topbanner som henvender sig til både maling og tapet, så det blev denne blå med striber
Toppen synes jeg er blevet fin. Dem minder mig lidt om YouSee, men det ser flot ud. Jeg synes måske at fragtlogoet et lidt for kompliceret. Du kan nemt nøjes med lastbilen som symbol.
Resten af siden følger dig ikke helt med det flotte design i toppen. Der er rigtig mange informationer, og jeg savner lidt en masse luft og mindre at blive bombet med i hovedet. Keep it simple :)
Hej Kent.
Tak for dit svar.
Jeg kan godt se hvad du mener med resten af siden.
Jeg har også i tankerne, at lave mine kategorier i venstre side, i en af de blå farver, som er i topbanneret, så det passer bedre sammen.
Vi overvejede om det skulle være grøn eller blå tema, og valgte den blå. Måske prøver vi den grønne senere, men skal jo passe lidt på med, at det ikke kommer til at ligne YouSee alt for meget
Syntes du topbanneret passer fint til en maling side eller kun til en side med salg af tapeter..?
Jeg synes det se rfint ud dit nye topbanner, og transport-logoet er meget sigende, hvilket er fint.
Jeg havde nok ikke tænkt over tapet idéen med baggrundsfarverne på banneret hvis ikke du havde nævnt det, men det virker meget fint. Måske du skulle inkludere ordet tapet i linjen under din sides navn?
Mvh
TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.
jeg synes ikke du skal tænke på om det passer 100% både til tapet og maling det er svært lige få til at passe same i et logo vis det skal tegnes, jeg er meste til billeder
men vis tog billeder tænker jeg af malebøtter og tap ruller lagde dem på siden
jeg ville tage et billedet af en fragtbil og skrive lidt eksempelvis dette her , male maling levere lige til døren fragt frit ved køb 1000 krone
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg synes det se rfint ud dit nye topbanner, og transport-logoet er meget sigende, hvilket er fint.
Jeg havde nok ikke tænkt over tapet idéen med baggrundsfarverne på banneret hvis ikke du havde nævnt det, men det virker meget fint. Måske du skulle inkludere ordet tapet i linjen under din sides navn?
Mvh
Hej Mikkel.
Ja det kunne være jeg skulle ændre navnet under logoet, så Tapet også indgår. Det havde jeg ikke lige tænkt på. Tak for det
Jeg er også selv tilfreds med fragtlogoet, men måske skal jeg ikke have det både i topbanneret og i højre side...!? Måske prøver jeg at slette det i siden.
For at der ikke skal komme nogen misforståelser, er det mig, der har hjulpet Michael lidt med brushup'en af shoppen. Derfor kan det lyde selvfedt, når jeg roser Michael for knapperne på shoppen. Men det slog mig lige nu, da jeg var inde og kigge på siden, at de nye knapper fungerer rigtig godt i sammenhæng med dit øvrige layout.
Derudover er jeg enig i snakken om logoet og den manglende seriøsitet. For mig minder det mest om et logo til en legetøjsforretning eller lignende. Det er fint, at der vises, at der er spræl i foretagendet, men for mig bør et logo gå efter at signalere, hvad butikken har af værdier og fagområde.
For at der ikke skal komme nogen misforståelser, er det mig, der har hjulpet Michael lidt med brushup'en af shoppen. Derfor kan det lyde selvfedt, når jeg roser Michael for knapperne på shoppen. Men det slog mig lige nu, da jeg var inde og kigge på siden, at de nye knapper fungerer rigtig godt i sammenhæng med dit øvrige layout.
Hej Tommy.
Ja logoet "Maler Maling" skal du så ikke have skylden for at have lavet! Det var "Unik" ved Bertil Boisen. Og tak fordi du vil lave et nyt logo til mig
Men kan et logo virkelig have SÅ meget at sige, at kunderne fravælger at handle der, hvis logoet ser useriøst ud...? Det lyder lidt vildt syntes jeg.
Tror jeg skal vise noget mere maling i topbanneret og ikke så meget tapet, det er jo trods alt, mest maling jeg sælger på shoppen