Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du hjælpe med et par Adwords tips??

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth

Du har fået mange gode og højt kvalificerede råd på denne tråd. Der er blot en enkelt ting som ikke nævnes, og her vil jeg gerne give et godt råd: Undlad at google dine egne annoncer. Hver gang du fremkalder en visning af din egen annonce uden at klikke på den, anser google det som et tegn på, at du som bruger ikke fandt annoncen relevant, og det hæmmer din CTR og dermed dit kvalitetsresultat. Brug i stedet for AdWords' "Annonceeksempel og diagnose", som du finder under fanen "værktøj og analyse" - her kan du frit lave en søgning på dine søgeord, og AdWords viser dig, hvordan dine annoncer vises på en google søgning, uden at det koster dig visninger. Her kan du også få en forklaring på, hvorfor din annonce ikke vises, hvis dit søgeord ikke udløser en visning.

Vh
Ruth 

Fra København
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ruth

Ja, jeg har fået mange gode råd, og er også rigtig glad for dit, for jeg havde ikke tænkt på, hvor uhensigtsmæssigt det er, at google-søge for at teste min egen annonce. Så tak for det.

Mvh. Lisbeth

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Keyword ApS. Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth

En undersøgelse jeg læste fornylig viste at søgeord der har kraftig kommercielle hensigt opnår flere klik på de betalte resultater end de organiske.

Da du skriver at din CTR ikke er imponerende, så kunne det være at Google ikke finder dine annoncer relevante nok til at vise ved alle søgningerne.

Det vigtigste er jo nok hvad du kan gøre ved det?

Et hurtig fix ville være at give søgerer mere lyst til at klikke på din(e) annonce.

Men hvis du skal gøre noget seriøst ved problemet og få en velfungerende Adwordskonto, så kommer du ikke udenom at finde flere søgeord. Jeg har forsøgt at forklare noget af problemet i denne video/artikel: keeyword.com/why-longtail-keywords-are-profitable/

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)