Hej Lisbeth Du har fået mange gode og højt kvalificerede råd på denne tråd. Der er blot en enkelt ting som ikke nævnes, og her vil jeg gerne give et godt råd: Undlad at google dine egne annoncer. Hver gang du fremkalder en visning af din egen annonce uden at klikke på den, anser google det som et tegn på, at du som bruger ikke fandt annoncen relevant, og det hæmmer din CTR og dermed dit kvalitetsresultat. Brug i stedet for AdWords' "Annonceeksempel og diagnose", som du finder under fanen "værktøj og analyse" - her kan du frit lave en søgning på dine søgeord, og AdWords viser dig, hvordan dine annoncer vises på en google søgning, uden at det koster dig visninger. Her kan du også få en forklaring på, hvorfor din annonce ikke vises, hvis dit søgeord ikke udløser en visning. Vh |
Hej Ruth
Ja, jeg har fået mange gode råd, og er også rigtig glad for dit, for jeg havde ikke tænkt på, hvor uhensigtsmæssigt det er, at google-søge for at teste min egen annonce. Så tak for det.
Mvh. Lisbeth