|
hej alle nogen der kender en der kan hjælpe med forsikringer, skal ha fundet ud af hvad jeg skal ha af forsikringer i firmaet
|
skal måske lige nævnes at det er til et entreprenørfirma
Debat
|
hej alle nogen der kender en der kan hjælpe med forsikringer, skal ha fundet ud af hvad jeg skal ha af forsikringer i firmaet
|
JR-Anlæg
|
Jeg har en vi bruger i vores byggefirma. Codan. Hvis du er interesseret, så send en PM. |
|
Du kan evt prøve at finde en forsikringsmægler.. men brug din egen sunde fornuft så du ikke bliver "overtegnet" og spørg flere selskaber. Umiddelbart vil jeg sige du skal bruge: Ansvarsforsikring, gerne med retshjælpsdækning. forsikring af evt. medarbejdere. forsikring af maskiner m.m. mod tyveri og ligende... |
|
hej jens Det er korrekt det David skriver - det er typisk standard - mange foretrækker dog også en transportforsikring hvor ens værktøj er dækket i bilen du må meget gerne sende os en mail på info@forsikringagenten.dk - så kan vi sammen afdække dine behov vi samarbejder med alle selskaber og sidder på din side af bordet, så du undgår overforsikring lad mig høre fra dig God dag |
www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma