|
Vi blev 6 sidst og vi satser på minimum samme antal denne gang, så skriv her hvis du er intresseret i at deltage. Vi forestiller os det bliver noget med at udveksle visitkort, dele erfaringer og generelt at netværke. Jeg forestiller mig vi sætter den umiddelbare deadline for tilmelding til d. 18, så har vi tre dage til at udvælge lokation og få bestilt plads. Jeg vil starte med at melde mig selv til. |
Jamen så vil jeg skynde mig ligeledes at melde mig på til det kommende møde.
Som nogen måske har set, så har jeg tilbudt, at mødet kan holdes her i det kontorfællesskab, hvor jeg har mit kontor.
Det er naturligvis op til dem der står for koordinering af alt dette. I alle fald er der et lokale, hvor der vel er plads til
10 personer (med lidt god vilje 12 personer) - og jeg står gerne for kaffe og the til sammenkomsten.
Det er naturligvis op til dem der står for koordinering af alt dette. I alle fald er der et lokale, hvor der vel er plads til
10 personer (med lidt god vilje 12 personer) - og jeg står gerne for kaffe og the til sammenkomsten.
I alle fald vil jeg gerne tilmelde mig til mødet, uanset hvor det vælges afholdt!
Hav en fantastisk dag i dette forrygende vejr!
Bliv gratis medlem