Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi importerer smykker og føler os snydt, hjælp os

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12882
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

davidpet:

Vores aftale med leverandøren har vi på skrift, herunder lovede de også 2års garanti på smykkerne (at det ikke ville smitte af, og kvaliteten var lavet af de ting som aftalt, guldbelagt, sølvbelagt osv).

Lever jeres smykker overhoved på til den danske lovgivnings kravn mht. til farlige stoffer  i smykker nikkel, bly, cadmium osv?

Er i tilmeldt ædelmetal kontrollen?

Mvh

Ravn

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 00:18
Ravn:

davidpet:

Vores aftale med leverandøren har vi på skrift, herunder lovede de også 2års garanti på smykkerne (at det ikke ville smitte af, og kvaliteten var lavet af de ting som aftalt, guldbelagt, sølvbelagt osv).

Lever jeres smykker overhoved på til den danske lovgivnings kravn mht. til farlige stoffer  i smykker nikkel, bly, cadmium osv?

Er i tilmeldt ædelmetal kontrollen?

Mvh

Ravn

Det gør de nok ikke, når de ikke har fået det, der var aftalen hehe.... Det er i øvrigt uhyggeligt mange, der ikke gør.. (ikke at det gør sagen bedre).

Men anyways.... Jeg ved at man i Kina kan sagsøge for tabt fortjeneste, så har man mod på en lille trussel om det, kender jeg en Amerikaner, der er bosat i Kina og beskæftiger sig med sourcing. Han ved meget mere om det end jeg og kan måske hjælpe.

www.kennethmundt.com

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 00:30

Åh nej hvor er det bare skrækkeligt for jer! - JEg håber at I får knaldet de svin!

Netop derfor jeg ikke tør handle med kinesere...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:24

Ravn:
Var jeg Jer ville jeg i første omgang anbefale at i søger hjælp hos den danske ambassades handelsafdeling i kina.

Korrekt, det eneste den slags frygter er myndighederne.

@Trådstarter - Skriv til dem at I nu kontakter Ambassaden og myndighederne hvis ikke de sender penge retur til jer via Western Union inden 48 timer.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)