Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DK-Event søger hjælp til og finde et Videokamera

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg starte for lidt over 1måned siden min anden Event hjemmeside. Hjemmesiden hedder www.DK-Event.dk og til den hjemmesiden søger jeg en del ting og det som jeg i dette indlæg søger hjælp til er og finde et godt Videokamera som jeg kan bruge til når jeg skal ud til et Events eller hvis jeg skal laver et Interviews med en person. 

Videokamera skal helst ikke koste over 10.000 efter som der kun er en til og betale det (Altså mig!!) hehe - Derfor har jeg tænket også en pris at det  måske skal være imellem 5000-10000kr jeg sætte af til det. Jeg har ikke de store krav til et Videokamera efter som jeg aldrig har haft et før :) så håber nogen herinde kan hjælp mig. 

Vi har før brugt et Sony som en af mine Videografer had købt til vores gammel hjemmeside, og hvis det er kan de ses her http://www.dk-event.dk/?cat=308 men husker ikke lige models navn på det Videokamera som han købte den gang.

Når la mig hører nogen idéer fra jer :)

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 21:20

Er der ikke nogen som kan hjælp mig :(

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:40
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

brug da dit kamera ,fjols du kan heller ikke tage still billeder så det bliver kun bedre hvis du bruger det til video

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 03:11

Jeg bruger min iPhone eller kamera ja til og tag billeder med og virker helt fint. 

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)