Så er tiden ved at nærme sig hvor jeg er ved at have samlet alle trådene til en lille idè, men mangler lidt hjælp. Personene jeg søger en en udadvendt sælger, som er god til grafisk design, og kan håndtere et digitalkamera, ideèn skal først prøves af, ved forskellige firmaer, hvis patentet bliver godkendt kommer der en lille historie her på debatten om tiden der gik...Men først en rar medarbejder, helst i nærheden af Esbjerg, Varde. Går det hele som drømmen, vil der blive firmabil, samt hvad der nu skal bruges tilrådighed, og lønne vil være provision, men ALT det finder den rette person og jeg ud af hvis det hele falder i hak. Hov glemte lige, at der også skal laves en hjemmeside, soooom også vil være et projekt, og nu forlanger jeg ikke noget af en person som jeg ikke selv har lidt forstand på, men det kræver bare lidt bedre viden.. :) |
Sælger, Grafisk designer, Fotograf,
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Jeg har noget forstand på kamera og grafisk design, det andet kan vi så snakke om. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Hej. Jeg vil også sagtens kunne tage billeder og lave et godt graisk design.... :) |
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
Ikke fordi jeg har de helt store krav til samarbejdspartneren, men personen skal helst være over de 25 år, kørekort og være en god sælger sammen med de andre ting der mangler projektet, og da det ikke har givet det helt store respons, håber jeg det kan gøres bedre ved at udvide det geogrfiske område, bare du er glad for at køre bil, må du godt bo i københavn eller skagen, men firmaet bliver startet op / testet nede i det vestjyske. MVH Mads Nielsen |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)